Vadovėlių leidybos paslaugų kokybės vertinimas

M. Romerio universiteto Viešojo administravimo katedros magistrantūros studentai, siekdami nustatyti ir įvertinti vadovėlių, leidybos paslaugų organizavimo ir aprūpinimo kokybę, vykdo šį tyrimą. Nuo Jūsų atsakymo nuoširdumo ir išsamumo priklausys ir tyrimo rezultatų patikimumas, bei naudingumas. Tyrimų rezultatai bus naudojami moksliniame darbe, o praktiniai pasiūlymai teikiami įstaigoms ir institucijoms, organizuojančioms vadovėlių leidybą. Atsakydami į klausimus, pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkamą atsakymų variantą. Dėkojame, kad dalyvaujate!

1. 2008–2009 mokslo metais naudojami vadovėliai atitinka mokomąsias programas

2. Vadovėlių mokomoji medžiaga siejasi su kituose vadovėliuose pateikiama mokomąja medžiaga

3. Vadovėliai yra pagrindinė mokymo priemonė

4. Vadovėliai per daug sveria, kasdien į mokymo įstaigą juos nešiotis yra sunku

5. Vadovėliuose pateiktos informacijos pakanka mokomajai temai pasirengti

6. Vadovėliuose žodinis tekstas pateikiamas tiksliai, glaustai, logiškai, terminai išaiškinti suprantamai, kalba yra aiški ir taisyklinga

7. Vadovėliuose žodinis tekstas spausdinamas smulkiomis raidėmis, jį skaityti yra sunku

8. Vadovėliuose yra per daug paveikslų, nuotraukų, lentelių, piešinių

9. Mokymo įstaigoje būtų galima naudotis tik elektroniniais vadovėliais

10. Mokyklų kabinetai turėtų būti aprūpinti vadovėliais, tuomet jų nereikėtų nešiotis į mokyklą

11. Dabartinė mokymo įstaigų aprūpinimo vadovėliais tvarka yra gera

12. Mokyklos galėtų savarankiškai organizuoti vadovėlių leidybą ir platinimą

13. „Galiojančių vadovėlių sąraše“ įrašytų leidinių kainos turėtų būti skelbiamos ŠMM tinklalapyje

14. Vadovėlių vertinimo kriterijais yra aiškūs, pakankamai reglamentuoti

15. Ekspertinio vertinimo sistema yra efektyvi ir užtikrina vadovėlių kokybę

16. Alternatyvių vadovėlių pasiūla galėtų mažėti, tačiau daugiau dėmesio turėtų būti skiriama leidinių kokybei

17. Per maža leidyklų konkurencija neskatina vadovėlių kokybės gerinimo

18. Įvairių pramonės sričių finansinė parama leidėjams įtakotų kokybiškesnių vadovėlių leidybą

19. Vieša vadovėlių aptarimo ir reitingavimo sistema turėtų būti organizuojama internetinėje erdvėje

20. Kad vadovėliai būtų kokybiški ir atitiktų programas labiausiai turėtų rūpintis

21. Ar dalyvaujate vadovėlių leidybos organizavimo procese?

22. Jūsų lytis

23. Jūsų amžius

24. Jūsų išsilavinimas

25. Jūsų pareigos

26. Jūsų užsienio kalbų žinios

27. Jūs atstovaujate

28. Jūs gyvenate

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą