Autorius: tingineeee

Lauko (išorinė) reklama ir jos priemonės
9
KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto baigiamojo kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas ištirti verslo ir galutinių vartotojų nuomonę apie lauko (išorinės) reklamos priemones ir gautus duomenis panaudoti UAB „Gijota“ teikiamų...
Lauko (išorinė) reklama ir jos priemonės
56
  KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto baigiamojo kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas ištirti verslo ir galutinių vartotojų nuomonę apie lauko (išorinės) reklamos priemones ir gautus duomenis panaudoti UAB „Gijota“...
Prekės ženklo "Stumbras" empirinis tyrimas
51
Gerb. respondente, Šia anketa siekiama įvertinti, ką reikėtų pakeisti „Stumbro“ prekės ženkle, kad jis išsiskirtų iš kitų degtinių prekės ženklų. Anketa skirta asmenims nuo 18 metų. Anketoje pateikti klausimai su...
Marketingo tyrimas įmonėje "TEO"
103
Šia apklausa siekiama nustatyti, kaip paskatinti esamus "TEO" klientus tapti lojaliais ir kaip pritraukti naujų klientų. Apklausos rezultatai Šia apklausa siekiama nustatyti, kaip paskatinti jaunus žmones tapti draudimo paslaugų lojaliais...