Lauko (išorinė) reklama ir jos priemonės

KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto baigiamojo kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas ištirti verslo ir galutinių vartotojų nuomonę apie lauko (išorinės) reklamos priemones ir gautus duomenis panaudoti UAB „Gijota“ teikiamų paslaugų tobulinimo sprendimų parengimui, rašant baigiamąjį bakalauro darbą. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, todėl prašau užpildyti anketą, pažymint pasirinktą atsakymo variantą. Dėkoju už dalyvavimą anketinėje apklausoje.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojatės statinės lauko reklamos reklamos (tradiciniais plačiaformačiais stendais) paslaugomis? (Jei atsakėte „Ne“, pereikite prie 5-tojo klausimo)

2. Kokią dalį reklamos biudžeto skiriate statinei lauko reklamai?

3. Ar esate patenkintas statine lauko (išorine) reklama (tradiciniais plačiaformačiais stendais)? (Jei atsakėte „Taip“, pereikite prie 5-tojo klausimo)

4. Dėl kokių priežasčių esate nepatenkinti statine lauko (išorine) reklama (tradiciniais plačiaformačiais stendais)?

Kita (įrašykite)

5. Pažymėkite, kiek žinote apie naujausius lauko (išorinės) reklamos pateikimo būdus

NežinauEsu girdėjęs/matęsGerai žinau
Lauko vaizdo ekranai
Dinaminiai skydai/dinaminės švieslentės (plakatų judėjimo sistema)
Plakatų technologija: „Disco poster” – fejerverkų efektas
Plakatų technologija: erdviniai 3d plakatai
Plakatų technologija: „Aquascript” technika – vandens plakatas
Plakatų technologija: plakatas, besikeičiantis lyjant
Interaktyvi reklama „U snap”
Interaktyvi reklama: „Gladvert“

6. Ar naudojatės/esate naudojęsi bent vienu iš 5-tame klausime išvardytų lauko reklamos pateikimo būdų?

7. Ar pritariate teiginiui, kad lauko reklamos ateitis – skaitmeninė?

8. Ar ateityje ketinate naudotis moderniomis lauko reklamos paslaugomis?

9. Jūsų lytis

10. Jūsų įmonės veiklos pobūdis:

Kita (įrašykite)

12. Kuriame mieste Jūsų įmonė įsikūrusi? (Įrašykite)