Autorius: gailiune
Įmonės įvaizdis kaip darbuotojų lojalumo didinimo priemonė
15
Apklausa skirta išsiaiškinti, kiek lojalūs įmonės darbuotojai, koks vyrauja darbinis klimatas, kaip darbuotojai motyvuojami ir pan. Gauti duomenys bus panaudoti bakalaurinio darbo tema "Įmonės įvaizdis kaip darbuotojų lojalumo didinimo priemonė"...
Informuotumas apie LPSK Jaunimo centrą tarp dirbančiųjų ne profesinių sąjungų narių
4
Pagrindinis tikslas - išsaiškinti informuotumo apie Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos Jaunimo centrą lygį tarp profesinėms sąjungoms nepriklausančių dirbančiųjų bei nustatyti nebuvimo profesinėjė sąjungoje priežastis. Anketą ruošė LPSK Jaunimo centro nariai....
Informuotumas apie LPSK Jaunimo centrą tarp profesinių sąjungų narių
5
Pagrindinis tikslas - išsiaiškinti informuotumo apie Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos (LPSK) Jaunimo centrą lygį. Apsklaudos rezultatai bus naudojami informacijos apie Jaunimo centrą sklaidai gerinti bei jaunimo aktyvumui profesinių sąjungų veikloje...