Įmonės įvaizdis kaip darbuotojų lojalumo didinimo priemonė

Apklausa skirta išsiaiškinti, kiek lojalūs įmonės darbuotojai, koks vyrauja darbinis klimatas, kaip darbuotojai motyvuojami ir pan. Gauti duomenys bus panaudoti bakalaurinio darbo tema "Įmonės įvaizdis kaip darbuotojų lojalumo didinimo priemonė" prktiniai daliai. Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Šiuo metu užimamos pareigos?

2. Jūsų darbo stažas įmonėje?

3. Ar žinote apie įmonės taikomas lengvatas darbuotojams?

4. Ar Jus tenkina gaunamas pagrindinis darbo užmokestis?

5. Kaip vertinate taikomą premijų sistemą?

6. Ar esate patenkintas socialinėmis garantijomis?

7. Ar Jums suteikiamos karjeros galimybės?

8. Ar turėjote per šiuos ir praėjusius metus mokymų (atsakius neigiamai, pereiti prie 10 klausimo)?

9. Kaip vertinate mokymus?

10. Ar Jums patinka Jūsų darbo pobūdis?

11. Ar turėjote (turite) sveikatos problemų dėl darbo?

12. Ar jaučiate riziką darbe?

13. Kiek, Jūsų manymu, įtemptas Jūsų darbas?

14. Jūsų nuomone, ar teisingai įvertinamas Jūsų darbas?

15. Ar esate užtikrintas dėl savo darbo vietos?

16. Ar per metus išnaudojate savo atostogų normą?

17. Ar laikote save perspektyviu darbuotoju (lyderiu)?

18. Ar esate pagiriamas už gerą darbą?

19. Ar turite įtakos svarbių su Jūsų darbu susijusių sprendimų priėmimui?

20. Ar manote, kad Jums suteikta pakankamai atsakomybės?

21. Kaip dažnai kreipiatės į savo vadovą kokios nors informacijos?

22. Kaip vertinate psichologinį klimatą Jūsų kolektyve?

23. Kaip įvertintumėte įmonės vykdomą personalo politiką?

24. Ar esate supažindintas su įmonės vizija, misija, pagrindinėmis vertybėmis?

25. Ar jaučiatės savo darbu prisidedantis prie bendrų įmonės tikslų?

26. Ar dalyvaujate įmonės organizuojamose šventėse, susirinkimuose ir pan.?

27. Ar Jus pasiekia informacija apie svarbius įvykius, pasikeitimus įmonėje?

28. Ar skaitote įmonės intranetinį puslapį?

29. Ar galėtumėte lengvai pakeisti darbą?

30. Kas Jus labiausiai motyvuoja dirbti šioje įmonėje (įrašykite)?