Autorius: adomasjaskoitis

Tyrimas skirtas analizuoti tikslinės auditorijos poreikį užsakyti vaisius, uogas ir daržoves į namus
112
Tyrimo objektas yra mažmeninė prekyba vaisiais, uogomis ir daržovėmis, vykdoma mobiliose prekybos vietose tokiose kaip greito surinkimo prekybinė palapinė ar prekybinė priekaba. Tyrimo tikslas analizuoti pirkėjų poreikį gauti vaisių, uogų...
Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas (studentų tyrimas mokomaisiais tikslais)
84
Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas Gerb. Respondente, Esame Vilniaus  kolegijos tarptautinio  verslo I kurso  studentai . Atliekame  tyrimą, kurio tikslas įvertinti prekybos centro „Iki“ konkurencingumo, populiarumo, kainodaros  atitikimo rinkoje situaciją...
Sociologinė apklausa tema „Ar paklausu būtų festivaliuose ir renginiuose organizuoti mobilų egzotinių kokteilių ir elektroninio dūmo barą“
44
Sociologinė apklausa tema „Ar paklausu būtų festivaliuose ir renginiuose organizuoti mobilų egzotinių kokteilių ir elektroninio dūmo barą“