Autorius: adomasjaskoitis

Tyrimas skirtas analizuoti tikslinės auditorijos poreikį užsakyti vaisius, uogas ir daržoves į namus
112
Tyrimo objektas yra mažmeninė prekyba vaisiais, uogomis ir daržovėmis, vykdoma mobiliose prekybos vietose tokiose kaip greito surinkimo prekybinė palapinė ar prekybinė priekaba. Tyrimo tikslas analizuoti pirkėjų poreikį gauti vaisių, uogų...
Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas (studentų tyrimas mokomaisiais tikslais)
84
Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimasGerb. Respondente,Esame Vilniaus kolegijos tarptautinio verslo I kurso studentai . Atliekame tyrimą, kurio tikslas įvertinti prekybos centro „Iki“ konkurencingumo, populiarumo, kainodaros atitikimo rinkoje situaciją bei prognozuoti...
Sociologinė apklausa tema „Ar paklausu būtų festivaliuose ir renginiuose organizuoti mobilų egzotinių kokteilių ir elektroninio dūmo barą“
44
Sociologinė apklausa tema „Ar paklausu būtų festivaliuose ir renginiuose organizuoti mobilų egzotinių kokteilių ir elektroninio dūmo barą“