Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas (studentų tyrimas mokomaisiais tikslais)
Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas
Gerb. Respondente,
Esame Vilniaus kolegijos tarptautinio verslo I kurso studentai . Atliekame tyrimą, kurio tikslas įvertinti prekybos centro „Iki“ konkurencingumo, populiarumo, kainodaros atitikimo rinkoje situaciją bei prognozuoti potencialių klientų įpročius, galinčius įtakoti įmonės apyvartą ateityje. Maloniai prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė. Anketos tyrimo rezultatai bus panaudoti prekybos centro statistiniame tiriamajame darbe.
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Dėkojame už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui