Autorius: Manoanketa2015
KLIENTŲ NUOMONĖ APIE AB „CITADELE“ INTERNETINĘ BANKININKYSTĘ
53
Gerbiamas Respondente, Vilniaus universiteto studentė atlieka tyrimą, kurio esmė išanalizuoti AB „Citadele“ banko plėtros tendencijas. Klausimyno tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie AB „Citadele“ teikiamas elektroninės bankininkystės paslaugas. Maloniai...
Vartotojų lojalumas "Maxima" prekės ženklui
46
Gerb. Respondente, Nuoširdžiai prašome atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti vartotojų lojalumą UAB „Maxima” prekės ženklui. Ši anketa yra anoniminė. Gauti atsakymai bus naudojami tik mokslinio darbo tyrimo...
UAB „S&O Renginiai” marketingo panaudojimo galimybės
10
Gerb. Respondente, Nuoširdžiai prašome atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, kokios UAB „S&O Renginiai” marketingo panaudojimo galimybės. Ši anketa yra anoniminė. Gauti atsakymai bus naudojami tik...
Vandens išteklių kokybės valdymas Baltijos jūros šalyse
39
Esu aplinkos apsaugos studijų krypties studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – išanalizuoti vandens išteklių kokybės valdymo reglamentavimo bei įgyvendinimo procesus Baltijos jūros šalyse, identifikuoti šios srities pasiekimus bei vis dar...