Autorius: LinaJa978
Prekės išpakavimo patirties įtaka emocijoms ir lojalumui
36
Sveiki, Aš esu Lina Jakaitytė, Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo ir tarptautinės komercijos papildomųjų studijų studentė. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti, kaip prekės išpakavimo patirtis daro įtaką vartotojų emocijoms ir prekės ženklo...
Jurbarko miesto paveldo viešinimas socialiniuose tinkluose
54
Sveiki, esu Socialinių mokslų kolegijos kūrybos ir pramogų industrijų programos 3 kurso studentė. Rašau bakalaura apie Jurbarko miesto paveldo viešinimo galimybes socialiniame tinkle ,,Facebook''. Todėl yra reikalinga jūsų visų nuomonė...
Jurbarko miesto paveldo viešinimas socialiniuose tinkluose
58
Sveiki, esu Socialinių mokslų kolegijos kūrybos ir pramogų industrijų programos 3 kurso studentė. Rašau bakalaura apie Jurbarko miesto paveldo viešinimo galimybes socialiniame tinkle ,,Facebook''. Todėl yra reikalinga jūsų visų nuomonė...