Prekės išpakavimo patirties įtaka emocijoms ir lojalumui

Sveiki,

Aš esu Lina Jakaitytė, Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo ir tarptautinės komercijos papildomųjų studijų studentė. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti, kaip prekės išpakavimo patirtis daro įtaką vartotojų emocijoms ir prekės ženklo lojalumui.

Apklausos rezultatai yra visiškai anonimiški ir bus naudojami tik apibendrintai mokslinio darbo analizei. Kviečiu nuoširdžiai atsakyti į visus klausimus.

Dėkoju už Jūsų indėlį!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų amžius

Lytis

Ar dažnai perkate internete?

Kokias emocijas patiriate laukiant užsakytos prekės?

Ar jus žavi prekės išpakavimo procesas?

Ar atkreipiate dėmesį į pakuotės įpakavimą?

Kokias emocijas patiriate išpakuodami naujai įsigytą prekę?

Ar gražiai pateikta pakuotė suteikia Jums didesnį pasitenkinimą produktu?

Ar įsimintina išpakavimo patirtis padidino tikimybę, jog norėsite įsigyti prekę iš to paties pardavėjo?

Koks yra Jums svarbiausias įpakavimo aspektas?

Kokias emocijas Jums suteikia įsimintina išpakavimo patirtis?

Ar Jums svarbi prekės išpakavimo patirtis lyginant su kitais prekės veiksniais ( kokybė, kaina, pristatymo laikas) ?

Ar esate mačiusi / matęs nuotraukų ar vaizdo įrašų su išpakavimo patirtimi socialiniuose tinkluose?

Ar esate pasidalinę savo išpakavimo patirtimi socialiniuose tinkluose?

Ar matytos teigiamos išpakavimo patirtys socialiniuose tinkluose padarė įtakos Jūsų pasirinkimui ar užsisakyti prekę iš to paties pardavėjo?

Ar rekomenduotumėte prekę draugams remdamiesi vien tik išpakavimo patirtimi?