UNIVERSALAUS DIZAINO MOKYMUISU GALIMYBĖS IR IŠŠŪKIAI IKIMOKYKLINIAME UGDYME

Kokių idėjų ar pasiūlymų turėtumėte, siekiant pagerinti UDM taikymą ikimokykliniame ugdyme?

  1. Daugiau skirti laiko planavimui, aprūpinti skirtingomis priemonėmis, įtraukti kitus specialistus ir žinoma švietėjiško pobūdžio organizavimas pedagogams šia tema
  2. Kokybiški leidiniai UDM tema, praktiniai pavyzdžiai apie šio principo taikymą.
  3. Svarbiausias aspektas yra pedagogų bendradarbiavimas tarpusavyje, informacijos dalijimasis tarpusavyje, pagalba vienas kitam ir specialistų įsitraukimas.
  4. Daugiau švietimo pedagogams šia tema
  5. Pedagogams skirti daugiau laiko planavimui, pateikti kūrybinių veiklų leidinius, kaip taikyti UDM darželiuose, o ne mokyklose
  6. daugiau nemokamų seminarų, švietimo udm tema
  7. Daugiau mokymų pedagogams
  8. Daugiau skirti finansavimo įsigyti IKT priemonių, kurios būtų prieinamos vaikams
  9. Pedagogų švietimas, empatija visiems vaikams
  10. Pasiūlymų neturiu.
  11. Mažesni vaikų skaičiai grupėse, daugiau pagalbos pedagogui organizuojant ugdymo procesą. Seminarai, mokymai kaip tinkamai organizuoti.
  12. Daugiau švietimo pedagogams šia tema
  13. naudoti paprastą ir aiškią kalbą, išvengti sudėtingų terminų ir abstrakčių sąvokų. Taip pat pasilikti ar skirti daugiau nekontaktinių valandų planavimui
  14. Daugiau švietimo pedagogams šia tema, nes nieko neesu apie tai girdėjusi
  15. Skiriant daugiau laiko pedagogams pasiruošti veikloms
  16. Daugiau laiko planavimui, praktinių pavyzdžių pasidalinimo tarp kolegų, atvirų durų dienos pedagogams.
  17. Daugiau pagalbos planuojant veiklas, daugiau seminarų šia tema
  18. Daugiau padėjėjų grupėje, priemonių, konkrečių pavyzdžių kaip taikyti
  19. Laiko planavimui didinimas, paruoštukai pedagogui, veiklų įdėjos taikant UDM principus
  20. Kai grupėse yra daug vaikų sunku įtraukti visus vaikus į tam tikras veiklas, nes reikia ne tik ugdyti vaikus akademiškai, bet užtikrinti ir sdarnumą grupėje, kur dar universaliai parinkti užduotis ir jas pritaikyti. Manau esminiai sunkumai yra mažai žinių ir laiko trūkumas planavimui
  21. Kokybiškas taikymas neatsiejamas nuo akademinių gebėjimų, kurie grindžiami praktiniais gebėjimais. Tad mano nuomone norint kokybiškai taikyti UDM principus ugdyme derėtų turėti akademinių gebėjimų, gilinti žinias šia tema, o tam reikalingi seminarai ir mokymai.
  22. Pedagogų mokymasis šia tema, gerosios patirties skalida tarpusavyje ir manau būtų puiki idėja jei būtų paruošta jau gatavų planų
  23. Daugiau skirti laiko planavimui ir leisti pedagogams nemokamai dalyvauti smeinaruose šia tema
  24. Daugiau mokymų šia tema, daugiau skirti laiko planavimui ir praktiniai pavyzdžiai
  25. Mažinti vaikų skaičių grupėse, didinti nekontaktines valandas, daugiau seminarų kurie būtų nemokami apie universalų dizainą su realiais pavyzdžiais.
  26. įtraukti judriuosius žaidimus ir veiklas, kad vaikai su įvairiais poreikiais galėtų išreikšti save ir geriau įsitraukti. O pedagogams daugiau seminarų ir mokymų šia tema
  27. Mano nuomone, tokių kaip aš, kur nieko nežino apie UDM yra dauguma, ypač kai neturi darbo patirties. Tai manau reikėtų ne tik seminarų šia tema, mokymų, bet ir studijuojant turėtį mokomąjį dalyką apie tai
  28. Daugiau gerosios patirties skalidos, bendrų susitikimų su kolegomis. Daugiau mokomųjų leidinių pedagogams kaip universaliai taikyti ugdymo procesą turint ribotus išteklius. Žinoma, mokymai seminarai ir daugiau laiko planavimui.
  29. Pirmiausia skatinti pedagogus domėtis įtraukiuoju ugdymu, daugiau skirti lėšų seminarams, daugiau nekontaktinių valandų planavimui ir gerosios patirtuies sklaida
  30. Daugiau seminarų ir mokymų šią tema, nes nieko apie tai nežinau
  31. Daugiau mokymų ir seminarų pedagogams su realiais pavyzdžiais. Manau būtų šaunu gauti leidinį su jau keletą idėjų kaip universaliai pritaikyti tą pačią veiklą ar priemonę keliems įvairių poreikių vaikams.
  32. Daugiau mokymų ir seminarų jei tai yra jau nurodyta ugdymo programoje.
  33. Naudoti interaktyvias priemones (kompiuterius, planšetinius kompiuterius, programėles), kad vaikai galėtų tyrinėti ir mokytis. Tačiau visomis IKT priemonėmis vaikai turi būti aprūpinti
  34. Svarbiausias aspektas pedagogų bendradarbiavimas, tėvų ir švietimo pagalbos specialistų įtraukimas. Didesnis nekontaktinių valandų kiekis planavimui, daugiau nemokamų seminarų šia tema
  35. Mažinti vaikų skaičių grupėse, didinti nekontaktines valandas