UNIVERSALAUS DIZAINO MOKYMUISU GALIMYBĖS IR IŠŠŪKIAI IKIMOKYKLINIAME UGDYME

Kokius UDM principus jau taikote savo ugdymo praktikoje? Pateikite pavyzdžių.

  1. Netaikau, trūksta žinių ir laiko pasiruošti
  2. Netaikau. Nors studijuojant buvau supažindinta su universaliu dizainu mokymuisi, bet trūksta praktinių pavyzdžių.
  3. Skirtingos veiklos atitinkančios vaikų poreikius, šablonų atsisakymas.
  4. Netaikau, nes neturiu žinių apie tai
  5. Įvairios komunikacijos priemonės - žodžiai, vaizdai, IKT
  6. netaikau
  7. leidimas vaikams pasirinkti skirtingas priemones veikloms įgyvendinti
  8. pateikiant informaciją tekstu, vaizdais, grafika, garsais ar video medžiaga.
  9. sukurti žaidimo aplinkas, kuriose būtų įvairių mokymosi galimybių
  10. Pagrindiniai UDM principai yra: intuityvumas, kūrybiškumas, informacijos suvokimas, tyrinėjimas ir eksperimentavimas.
  11. Dažniausiai taikau edukacines priemones, skaitmenines technologijas, grupinio darbo modelį - projektai
  12. Netaikau, nes nežinau kas tai
  13. per muziką ir ritmą skatinti vaikų kalbos, judesių ir atminties įgūdžius
  14. netaikau
  15. Vaikams suteikiama laiko savarankiškai kurti, rinktis žaidimus ir užduotis, kurios jiems patinka.
  16. Naudoju multimedijas, planšetes
  17. Multimedijos
  18. Darbe taikau IKT
  19. Pavyksta tik paskirstyti vaikus į kampelius
  20. Netaikau
  21. klasės erdvės pritaikymas pagal vaikų poreikius (pvz., rami vieta, kur galima atsikvėpti ar susikaupti).
  22. Įvairios veiklos susijusios su kūrybiškumu, fiziniu aktyvumu
  23. Skirtingos veiklos paskirstytos veiklos kampeliuose. Žodinės informacijos papildymas vaizdine medžiaga, grupiniai darbeliai
  24. Skatinama naudoti gestus, ženklus, kalbą ir vaizdus, kad visi vaikai galėtų dalyvauti komunikacijoje. Kūrybinių veiklų metu naudoju įvairias priemones
  25. Skatinti vaikų bendradarbiavimą atliekant užduotis, kad jie galėtų mokytis iš vieni kitų ir pasidalinti įgūdžiais.
  26. Netaikau
  27. Skatinant vaikus dalyvauti diskusijose ir veiklose, leidžiant jiems pasirinkti, kaip atlikti užduotis pagal savo gebėjimus ir interesus.
  28. Paaiškinant užduotis tiek žodžiu, tiek vizualiai, kad vaikai galėtų pasirinkti jiems tinkamiausią supratimo būdą.
  29. Netaikau
  30. Dažniauisiai pavyksta taikyti kas yra susiję su kūrybinėmis veiklomis, IKT ir panašiai.
  31. Netaikau
  32. Per kūrybines veiklas, žaidimus įtraukiant visus ugdytinius juose dalyvauti, pasiūlant skirtingas priemones ir medžiagas su jomis veikti
  33. Naudoju įvairias mokymo priemones t.y paveikslėlius, vaizdo medžiagas, įrašus.
  34. Buvimas kartu visiems vaikams, vaizdinių priemonių pritaikymas