UGDYMO PROCESO INDIVIDUALIZAVIMAS IR DIFERENCIJAVIMAS IKIMOKYKLINĖJE UGDYMO ĮSTAIGOJE

Kokius ugdymo metodus, būdus ir formas taikote dirbdami su heterogeninėmis grupėmis (kai parenkami skirtingų gabumų vaikai, kur daugiau gebantys ugdytiniai suteikia pagalbą mažiau patyrusiems)?

  1. Kas tai?
  2. neturiu atsakymo
  3. Dažniau paskirstau vaikus poromis, kad geriau mokantis išmokytų mažiau mokantį (tai praverčia mokant vaikus skaičiuoti, pažinti raides). Dažnai porose vaikai vienas kitam pasakoja savo savaitgalio nuotykius, kuria istorijas vienas kitam. Grupėse skiriu dažniausiai su rašymu susijusias užduotis, tuomet nemokantys rašyti stebi, kaip draugai rašo ir gali siūlyti savo idėjas.
  4. darbas grupelemis,patarimai,diskusija,pagalba,pamokymai
  5. praktinis metodas, projekto metodas, informacinių komunikacinių technologijų naudojimo, ugdymo situacijų inicijavimo ir kiti aktyvieji ugdymo metodai.
  6. Dažniausiai netradicinius. Žaidžiame ledlaužį, minčių lietų, derybas, burbulų dialogą, diskutuojame, eksperimentuojame, klausinėjame, vaidiname.