UADB ,,ERGO Lietuva” RINKODAROS INFORMACIJOS SISTEMOS VEIKSMINGUMAS

Tyrimą atlieka Vilniaus kolegijos ekonomikos fakulteto trečio kurso studentė Orinta Namikytė. Tyrimo tikslas ištirti kliento nuomonę apie UADB ,,ERGO Lietuva” draudimo įmonės rinkodaros informacijos sistemos veiksmingumą bei įvertinti draudimo įmonės kaupiamos informacijos tinkamumą ą ir atitikimą vartotojų poreikiams. Visos anketos užpildymas truks apie 3-5 minučių. Jūsų atsakymai bus vertinami anonimiškai, taigi visa Jūsų pateikta informacija negalės būti susieta tiesiogiai su Jūsų asmenybe. Dėkoju už Jūsų sugaištą laiką. (Atsakymuose pažymėkite tik vieną pasirinktą variantą, jeigu n4ra nurodyta kitaip)
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius (įrašykite) ✪

3. Su kokiomis draudimo bendrovėmis Jums teko bendrauti?

4. Įvertinkite įmonės, su kuria bendravote, aptarnavimo kokybę (1-blogai, 5-labai gerai) ✪

5. Kiek, žemiau išvardinti veiksniai, yra svarbūs apsisprendžiant kokią draudimo bendrovę pasirinksite? ✪

1 – visiškai nesvarbu2 - nesvarbu3 – neturiu nuomonės4 - svarbu5 – labai svarbu
Malonus personalas
Geros draudimo sąlygos (taisyklės)
Kompanijos žinomumas
Lojalumo programos
Akcijos ir nuolaidos;
Geros kainos;
Savalaikis aptarnavimas
Greitas ir kokybiškas žalų administravimas;
Dėmesys klientui;

6. Kokiomis draudimo paslaugomis naudojatės? ✪

7. Kokiu būdu sudarote draudimo sutartį? ✪

13. Kokie kliento aptarnavimo veiksniai Jums yra svarbiausi? (užpildykite visą lentelę) ✪

Ypač svvarbuLabai svarbuSvarbuMažai svarbuNesvarbu
Aptarnavimo kultūra;
Darbuotojų kvalifikacija;
Klientų poreikių žinojimas;
Įmonės prieinamumas;
Dėmesys kleintui;
Reagavimas į klientą;
Komunikabilumas;

8. Įvertinkite UADB „ERGO Lietuva“ rinkodaros informacijos sistemą pagal žemiau išvardintus kriterijus. (1-visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku) ✪

12345
Įmonės darbuotojai visuomet išsiaiškina kliento poreikius ir padeda juos įgyvendinti;
Įmonės darbuotojai informuoja apie pasikeitusias draudimo sąlygas ar termino pabaigą;
Draudimo paslaugų pardavėjai surenka visą būtiną informaciją apie klientą, kuri draudžiamojo įvykio metu įtakoja išmokos mokėjimo faktą;
Įmonė anketuoja (apklausia raštu) kiekviena naują klientą, jo lūkesčiams nustatyti;
Asmeniniai draudimo konsultantai, renka informaciją apie draudimo paslaugų tobulinimo galimybes;

9. Ar manote, kad draudimo įmonės dirba operatyviai? (t.y laiku ir tinkamai aptarnauja savo klientus) ✪

10. Kokiu būdu įmonės darbuotojai išsiaiškino Jūsų lūkesčius? ✪

11. Kaip manote, kam daugiausiai dėmesio skiria Jūsų įmonė? ✪

NiekadaKartaisDažnaiVisada
Klientams ir jų poreikiams tenkinti;
Kvalifikacijos kėlimo kursams ir naujų seminarų organizavimui;
Naujovių skatinimui;
Geresnei darbo kokybei;
Pelno siekimui;
Naujausių informacinių technologijų diegimui;

12. Kokia informacija, Jūsų nuomone, yra naudingiausia draudimo veiklos tobulinimui? ✪

14. Dėl norimos informacijos gavimo Jums: ✪

15. Ar kyla problemų susisiekiant su UADB ERGO darbuotojais ne darbo metu? ✪

16. Kokiu būdu informuojate įmonę/draudimo konsultantą apie pasikeitusias sąlygas ar draudžiamąjį įvykį? ✪