UAB "Vitrina" rinkodaros strategija

Sveiki,

Esu Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto, tarptautinio verslo studijų III kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas - nustatyti UAB "Vitrina" įmonės įvaizdį rinkodaros atžvilgiu. Anketa yra anoniminė, o tyrimo rezultatai bus panaudoti bakalauro baigiamajame darbe. 

Ačiū už Jūsų atsakymus.

Jūsų amžius?

Jūsų socialinis statusas?

Ar dirbate grožio sferoje (kirpėjas, manikiūristė, kosmetikas, vizažistas?)

Kokią įprastai sumą išleidžiate grožio prekėms į mėnesį?

Kaip dažnai apsiperkate “Vitrina Pro”?

Kaip vertinate "Vitrina Pro" įvaizdį?

Ar esatę matę "Vitrinos" reklamas?

Kur asmeniškai daugiausiai pastebite reklamas?

Kokios reklamos labiausiai pritraukia Jūsų dėmesį?

Kokią įtaką daro reklama Jūsų pirkimui?

Kaip manote, ką „Vitrinai” reikėtų tobulinti rinkodaros atžvilgiu? (Prašome pažymėti 3 svarbiausius veiksnius)

Jūsų lytis?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą