UAB Omnitel smulkiuju vartotoju lojalumo skatinimas ir islaikymas

Įrašykite:

  1. Per ilgas ( 2 sav)perejimo terminas
  2. Naujiems abonentams suteikiamos geresnės salygos nei seniems, lojaliems abonentams
  3. NERVINA PAPILDOMOS SĄLYGOS,PO KURIOMIS YRA POTEKSTĖ
  4. mano
  5. Didzhiulis ribotumas, tos programos yra skirtos tik vienetam, o paprasti ryschio naudotojai, sakykim vidutiniu pajamu, kuriems antro telefono nereikia, praktischkai jokio demesio isch Omnitelio nesulaukia. Juk galima padaryt ka nors testinio...ir paprastai efektyvaus...savo pachiu ivaizdzhiui gerinti...
  6. Nenumatytos galimybės mažuose miestuose sudaryti lojalumo sutartis (atstovybės to nedaro)
  7. Daugiau programų seniems klientams.Palengvinti mokėjimo plano pakeitimą.
  8. Su nuolaida imant telefono aparata pridedamas bbz kam "turek iskart" 5lt/men mokestis.
  9. Operatorius sutinka suteikti nuolaida tik tuo atveju jei "gera, sena" plana pakeisciau i kita, t.y. naudojamus suo metu.
  10. Jokiu komplikavimo elementu nepastebejau