UAB "Neolainas" klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (Klientams)

Gerbiami respondentai, esu trečio kurso Vilniaus verslo kolegijos studentė, studijuoju verslo vadybą ir marketingą. Šiuo metu atlieku tyrimą savo baigiamajam darbui, kurio tikslas yra išsiaiškinti įmonės UAB „Neolainas“ aptarnavimo kokybę ir rasti sprendimus ją pagerinti. Apklausa yra anoniminė ir jos atsakymai bus panaudoti mano darbe. Ačiū, kad atsakote.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Kiek laiko esate UAB "Neolainas" vartotojas?

4. Iš kur sužinojote apie įmonės teikiamas paslaugas?

5. Pasirinkite, Jūsų nuomone, svarbiausius aptarnavimo kokybės kriterijus:

Svarbu
Neturiu nuomonės
Nesvarbu
Greitumas (Paslauga/produktas teikiami laiku)
Patogumas (Paslauga/produktas patenkina kliento poreikius)
Kompetentingumas (Darbuotojai žino kaip padėti klientams)
Draugiškumas (Personalas palaiko gerus santykius su klientais)
Kokybė (Paslauga/produktas atitinka kliento lūkesčius)
Prieinamumas (Klientams lengva pasiekti paslaugą/produktą)
Atsakomybė (Įmonė atsako už savo veiksmus ir sprendžia klientų problemas)
Lojalumas (Įmonė stengiasi palaikyti ilgalaikius santykius su klientais)

6. Įvertinkite ar Jūs esate patenkinti įmonės UAB „Neolainas“ aptarnavimo kokybe:

Visiškai patenkintas
Labiau patenkintas nei nepatenkintas
Labiau nepatenkintas nei patenkintas
Visiškai nepatenkintas
Paslaugų teikimas laiku
Mandagus darbuotojų elgesys
Grįžtamasis ryšys
Savo darbą išmanantys darbuotojai
Greitas reagavimas į klientų užklausas

7. Kaip vertinate įmonės paslaugų kokybės ir kainos santykį?

8. Ar likote patenkintas(-a) po pastarojo pokalbio su klientų aptarnavimo specialistu?

9. Kokia, Jūsų nuomone, nekokybiško aptarnavimo priežastis?

10. Kas, Jūsų nuomone, gali pagerinti klientų aptarnavimą įmonėje?