UAB "Neolainas" klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (Klientams)

Gerbiami respondentai, esu trečio kurso Vilniaus verslo kolegijos studentė, studijuoju verslo vadybą ir marketingą. Šiuo metu atlieku tyrimą savo baigiamajam darbui, kurio tikslas yra išsiaiškinti įmonės UAB „Neolainas“ aptarnavimo kokybę ir rasti sprendimus ją pagerinti. Apklausa yra anoniminė ir jos atsakymai bus panaudoti mano darbe. Ačiū, kad atsakote.

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Kiek laiko esate UAB "Neolainas" vartotojas?

    …Daugiau…

    4. Iš kur sužinojote apie įmonės teikiamas paslaugas?

    5. Pasirinkite, Jūsų nuomone, svarbiausius aptarnavimo kokybės kriterijus:

    6. Įvertinkite ar Jūs esate patenkinti įmonės UAB „Neolainas“ aptarnavimo kokybe:

    7. Kaip vertinate įmonės paslaugų kokybės ir kainos santykį?

    8. Ar likote patenkintas(-a) po pastarojo pokalbio su klientų aptarnavimo specialistu?

    9. Kokia, Jūsų nuomone, nekokybiško aptarnavimo priežastis?

    10. Kas, Jūsų nuomone, gali pagerinti klientų aptarnavimą įmonėje?

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą