UserEvelina159
Vieša
Pranešti

UAB "Mano Būstas" klientų aptarnavimo tyrimas

Sveiki,

esu Lietuvos Verslo kolegijos IV kurso studentė Evelina Polenova ir atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie UAB ,,Mano Būstas“ aptarnavimo kokybę, siekdama išsiaiškinti klientų aptarnavimo privalumus ir trūkumus iš pačių klientų pozicijų. Kadangi atsakymų variantai bus pateikiami tik apibendrinti, Jūsų atsakymų anonimiškumas garantuojamas. Pažymėkite pasirinktą atsakymo variantą.

Ar per pastaruosius metus teko Jums skambinti į namą administruojančios bendrovės klientų aptarnavimo centrą?
Ar per pastaruosius metus teko bendrauti su namo priežiūros vadybininku (buvote susitikę, kalbėjote telefonu ar susirašinėjote el.paštu)?
Kas turi būti užtikrinta, kad komunalinės paslaugos būtų teikiamos sklandžiai?
Kokiais informaciniais kanalais gaunate informaciją apie namo priežiūrą ir administraciją?
Ar palanki Jūsų nuomonę apie įmonių grupę UAB "Mano Būstas"?
Kaip vertinate nurodytus kriterijus apie UAB "Mano Būstas" įmonių grupę?
Jūsų lytis?
Jūsų amžius?
Jūsų išsilavinimas?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų393
Atsakymų120

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »