UAB "KRISTIANA" rinkodaros priemonių analizė

Sveiki,

Esame Vilniaus Kolegijos tarptautinio verslo, pirmojo kurso studentai. Atliekame apklausą, kuri padės atlikti tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti UAB “Kristiana” rinkodaros priemones. Anketai užpildyti neužtruksite daugiau nei 5 minučių.

Anketa yra anoniminė. Tyrimo dalyvių konfidencialumas yra garantuojamas.

 Ačiū už jūsų sugaištą laiką!

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar žinote prekės ženklą „Kristiana“ ?

2. Kaip dažnai perkate šio prekės ženklo prekes? (pasirinkę Neperku atsakymą pereikite prie 9-to klausimo)

3. Dažniau perkate fizinėje ar internetinėje parduotuvėje?

4. Kiek Jūs vidutiniškai išleidžiate vieno apsipirkimo metu?

5. Nuo 1 iki 5 įvertinkite, kas jus paskatina įsigyti „Kristiana“ prekes?

1
2
3
4
5
Kaina
Kokybė
Mada
Dizainas
Produktas pagamintas Lietuvoje

6. Kaip dažniausiai ieškote kvepalų ?

7. Kur dažniausiai pastebite „Kristianos“ reklamas? (Galimi keli pasirinkimo variantai)

8. Įvertinkite "Kristianos" reklamą šiuose kanaluose:

9. Įvertinkite, kokios rinkodaros priemonės jūsų manymu labiausiai paskatina žmones pasirinkti tam tikrą prekės ženklą. (1. Reiškia, kad beveik neskatina, 5. Reiškia, kad labai skatina)

1
2
3
4
5
Akcijos
Išpardavimai
Nuomonės formuotojai
Asmeniniai pasiūlymai
Radijo reklama
Reklama TV
Reklama žurnale
Reklama Google
Reklama soc. tinkluose

10. Lytis

11. Amžius (Įrašyti skaičių)

12. Socialinė padėtis

13. Kur šiuo metu gyvenate? (Įrašyti miestą)

14. Kokios Jūsų mėnesinės pajamos (į rankas)