UAB "KRISTIANA" rinkodaros priemonių analizė

Sveiki,

Esame Vilniaus Kolegijos tarptautinio verslo, pirmojo kurso studentai. Atliekame apklausą, kuri padės atlikti tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti UAB “Kristiana” rinkodaros priemones. Anketai užpildyti neužtruksite daugiau nei 5 minučių.

Anketa yra anoniminė. Tyrimo dalyvių konfidencialumas yra garantuojamas.

 Ačiū už jūsų sugaištą laiką!

 

1. Ar žinote prekės ženklą „Kristiana“ ?

2. Kaip dažnai perkate šio prekės ženklo prekes? (pasirinkę Neperku atsakymą pereikite prie 9-to klausimo)

3. Dažniau perkate fizinėje ar internetinėje parduotuvėje?

4. Kiek Jūs vidutiniškai išleidžiate vieno apsipirkimo metu?

5. Nuo 1 iki 5 įvertinkite, kas jus paskatina įsigyti „Kristiana“ prekes?

6. Kaip dažniausiai ieškote kvepalų ?

7. Kur dažniausiai pastebite „Kristianos“ reklamas? (Galimi keli pasirinkimo variantai)

8. Įvertinkite "Kristianos" reklamą šiuose kanaluose:

9. Įvertinkite, kokios rinkodaros priemonės jūsų manymu labiausiai paskatina žmones pasirinkti tam tikrą prekės ženklą. (1. Reiškia, kad beveik neskatina, 5. Reiškia, kad labai skatina)

10. Lytis

11. Amžius (Įrašyti skaičių)

    …Daugiau…

    12. Socialinė padėtis

    13. Kur šiuo metu gyvenate? (Įrašyti miestą)

      …Daugiau…

      14. Kokios Jūsų mėnesinės pajamos (į rankas)

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą