UAB "Kristiana"

Ką galvojate apie "KristiAna" parduotuvėse teikiamo aptarnavimo lygį?

  1. Patenkinamas
  2. Konsultantės yra malonios, dažniausiai gerai pataria kokį produktą rinktis. Dalina mėginėlius net Lancome, Biotherm.
  3. Aptarnavimo lygis labai aukstas, konsultantes puikiai ismano savo darba, malonios,draugiskos. Bet jauciasi,kad nera vertinamos ju pastangos is vadovybes puses.Jau ne karta esu girdejes,kad su kristianos konsultantemis yra elgiamasi kaip su vergemis,kokios darbo motivacijos ir pagarbos.Tai labai gadina UAB"kristiana" ivaizdi
  4. Kas liecia Kristianos parduotuves, esu labai nusivylusi aptarnavimu. Ypatingai Klaipedos BIG2 parduotuves darbuotojos tikrai kenkia jusu parduotuviu ivaizdziui
  5. menkas, matyt mažos algos darbuotojų
  6. geras
  7. išskirtinai mandagus tk su kai kuriom konsultantem. Geriausiai dirba Gerda.
  8. labai džiugu kad mažoje Lietuvoje yra toksai tinklas
  9. tai aukščiausio lygio grožio imperija Lietuvoje.Šaunuoliai.Aptarnav imas puikus
  10. geras, kai nepradeda konsultantÄ—s lÄÆsti ÄÆ akis
  11. sūdas
  12. gal geras
  13. Žinau, kad Vilniaus oro uoste esanti Duty Free parduotuvė priklauso "Kristianai". Kai skrendu visadA TEN APSIPERKU, NES TURIU ŠAUNIA PARDAVĖJĄ.
  14. geras
  15. nekoks
  16. KIEK GIRDĖJAU, TAI APTARNAVIMAS NEKOKS. O PAČIAI BAUGU IR UŽEITI-MANO IŠVAIZDA TIKRAI NE REPREZENTACINĖ, TAD ŽIŪRĖTŲ KAIP Į VAGILĘ....
  17. labai linksmos nuosirdzios pardavejos isklauso ko klientas pageidauja
  18. geras
  19. Nelabai patinka, ypac po to kai buvau apgauta. Vyko akcija, kai prie kvepalu Dior (butent tu kuriuos pirkau) uz ta pacia kaina dovanojamas losijonas ir kosmetine. Taciau man niekas nepasiule. Pamaciau kristianos knygeleje (katalogelyje) ir internetiniame Kristianos puslapyje. Tikriausiai dovanas konsultantes pasilieka sau.
  20. prastas
  21. patenkinta
  22. neblogas
  23. nepatinka eiti i centrine KRISTIANA nes merginos ten nuliudusios. Akropolij visai smagu
  24. arogantiškos, nepaslaugios konsultantės. neduoda mėginėlių, pati mačiau kaip naudoja saviems tikslams prekes skirtas pardavimui. erzina pastovus sekiojimas parduotuvėje. diskriminuoja žmones dėl aprangos, savo elgesiu (neaptarnauja parasius ir pan.).
  25. Konsultantes aptarnauja maloniai ir mandagiai, bet vedejos dirbancios Kaune"Megoje" aptarnavimo ir kulturos lygis prilygsta "turgaus bobos" lygiui, jei ne zemesniam.Vercia suabejoti jos psichine sveikata. Nepagarba ir nesiskaitymas su klientais, nemokejimas spresti konfliktu, nemokejimas bendrauti.Apie pacius produktus zinanti ne ka daugiau, nei konsultantes.Ir nepakeiciamu zmoniu nera...O ji vis dar ten ...
  26. Pusetinas
  27. labai prastas aptarnavimas - kol apžiūrinėju prekes, pardavėjos spokso kaip į vagį. dėl to neinu į Kristianą