UAB "Kristiana"

Ką manote apie Kristiana tinklo parduotuves?

Ar perkate "KristiAna" tinklo parduotuvėse?

Ar už produktą, atitinkantį Jūsų poreikius, Jūs pasirengęs mokėti aukštesnę kainą?

Jei naujas produktas Jūsų nuomone vertas aukštesnės kainos, kiek brangiau Jūs galite už jį mokėti?

Kiek Jums svarbus parduotuvės įvaizdis? Pažymėkite savo atsakymą skalėjė nuo 1 iki 7.

Ką galvojate apie "KristiAna" parduotuvėse teikiamo aptarnavimo lygį?

  1. Patenkinamas
  2. Konsultantės yra malonios, dažniausiai gerai pataria kokį produktą rinktis. Dalina mėginėlius net Lancome, Biotherm.
  3. Aptarnavimo lygis labai aukstas, konsultantes puikiai ismano savo darba, malonios,draugiskos. Bet jauciasi,kad nera vertinamos ju pastangos is vadovybes puses.Jau ne karta esu girdejes,kad su kristianos konsultantemis yra elgiamasi kaip su vergemis,kokios darbo motivacijos ir pagarbos.Tai labai gadina UAB"kristiana" ivaizdi
  4. Kas liecia Kristianos parduotuves, esu labai nusivylusi aptarnavimu. Ypatingai Klaipedos BIG2 parduotuves darbuotojos tikrai kenkia jusu parduotuviu ivaizdziui
  5. menkas, matyt mažos algos darbuotojų
  6. geras
  7. išskirtinai mandagus tk su kai kuriom konsultantem. Geriausiai dirba Gerda.
  8. labai džiugu kad mažoje Lietuvoje yra toksai tinklas
  9. tai aukščiausio lygio grožio imperija Lietuvoje.Šaunuoliai.Aptarnav imas puikus
  10. geras, kai nepradeda konsultantÄ—s lÄÆsti ÄÆ akis
…Daugiau…

Ar Jūs esate patenkinti "KristiAna produktų kokybe ir aptarnavimo lygiu? Pažymėkite atsakymą skalėje

Ar perkate "Parfums Express" parduotuvėse?

Kaip manote, kokią pridėtinę vertę turėtų suteikti "KristiAna", kad jis mokėtų aukštesnę kainą

  1. 10proc.
  2. neturiu nuomones
  3. nepardavinėti nemokamų pavyzdėlių
  4. gaminio kokybė ne tik jo vardas
  5. KOKYBĖ,prabanga,visa tai kas geriausia
  6. tobulinti kliebtu lojaluma
  7. Man atrodo kad kaina atitinka kokybe
  8. nežinau
  9. profesionalumą
  10. Buhalteriniai skaiciavimai tai ne kliento rupestis
…Daugiau…

Jeigu galite, išvardinkite "Kristiana" tinklo pliusus ir minusus.

  1. Negaliu
  2. Pliusai: daug kokybiškų prekių, žinomų kosmetikos firmų produkcija, nuolaidos, akcijos, nuolaidos klubo nariams, malonus aptarnavimas, graži ir estetiška aplinka.
  3. Prabangi parduotuve, aukstas aptarnavimo lygis.Bet labai zemas motyvavimo lygis(is vadovybes puses)
  4. Kokybiskos prekes, prastas aptarnavimas
  5. Pliusas tik toks, kad yra man reikiamas prekių ženklas
  6. malonus aptarnavimas ,dėmesingas personalas,ne visada kaina atitinka kokybę
  7. Jūs manote,kad dar šis tinklas turi minusų?Vien salonai kaip atrodo,reklamos,konsultančių profesionalumas ir t.t..... teko nueiti į kitą parduotuvę (nenoriu minėti kkokia) kai konsultantė visą informaciją perskaitė nuo prekės aprašo esančio ant produkto :-) tai gali kiekvienas
  8. pliusai: kokybiska preke igyjama palyginti per greita laiko tarpa minusai: pernelyg daud blogu atsiliepimu apie sio tinklo savininkus
  9. BLOGAS APTARNAVIMAS
  10. Grazios parduotuves ,geras pasirinkimas produktu ,tik musu mieste galetu buti didesnis asortimentas
…Daugiau…

Parfums Express - žemų kainų rojus už garsius prekių ženklus.

Ko reikia KristiAnai, kad galėtų kovoti su tokiu konkurentu ne kaina?

  1. Nezinau
  2. Na parfume express tai tik kvėpalai ir tai ne visi. Tai maža konkurencija. Galit nekovot.
  3. neturiu nuomones
  4. Besisypsancio ir paslaugaus personalo, kad netektu 15min sukinetis parduotuveje ir nei viena darbuotoja nesiteiktu prieiti, o priejusi nesugebetu nieko patarti
  5. kokiu konkurentu?
  6. kokybė
  7. Aš manau, kad "KristiAnai" jau nebereikia su niekouo kovoti.Ji yra visų konkurentas Lietuvoje
  8. gerbti klientus
  9. profesionalumo
  10. as manau kad jei ne konkurentas Parfum Exspress.jei tik bus konkurentai kurie nupirko Sarma
…Daugiau…

. Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Miestas, gyvenvietė, kurioje gyvenate:

Kokios Jūsų vidutinės mėnesinės pajamos?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą