UAB „KLAIPĖDOS AUTOBUSŲ PARKAS“ MARKETINGO TOBULINIMAS
Tyrimą atlieka VšĮ Socialinių mokslų kolegijos verslo ir vadybos absolventas Artūras Bliūdžius. Tyrimo tikslas yra išanalizuoti UAB „KLAIPĖDOS AUTOBUSŲ PARKAS“ marketingo kompleksą bei pateikti gaires marketingo tobulinimui. UAB „Klaipėdos autobusų parkas", aptarnauja maršrutus nr.: 1, 1A, 5, 8, 10, 11, 12, 16, 18, 19, 2. Todėl atsakymų lauksiu iš respondentų, kurie naudojasi šiais bei įmonės priemiestiniais, tarpmiestiniais ir tarptautiniais maršrutais. Gauti tyrimo rezultatai bus panaudoti rengiant baigiamąjį darbą. Apklausa yra anoniminė, duomenys nebus viešai skelbiami. Ačiū už Jūsų sugaištą laiką.
Anketa neprieinama