UAB „KLAIPĖDOS AUTOBUSŲ PARKAS“ MARKETINGO TOBULINIMAS

Tyrimą atlieka VšĮ Socialinių mokslų kolegijos verslo ir vadybos absolventas Artūras Bliūdžius. Tyrimo tikslas yra išanalizuoti UAB „KLAIPĖDOS AUTOBUSŲ PARKAS“ marketingo kompleksą bei pateikti gaires marketingo tobulinimui. UAB „Klaipėdos autobusų parkas", aptarnauja maršrutus nr.: 1, 1A, 5, 8, 10, 11, 12, 16, 18, 19, 2. Todėl atsakymų lauksiu iš respondentų, kurie naudojasi šiais bei įmonės priemiestiniais, tarpmiestiniais ir tarptautiniais  maršrutais. Gauti tyrimo rezultatai bus panaudoti rengiant baigiamąjį darbą. Apklausa yra anoniminė, duomenys nebus viešai skelbiami. Ačiū už Jūsų sugaištą laiką.

Anketa neprieinama

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų socialinė padėtis:

4. Kaip dažnai naudojatės UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ teikiamomis paslaugomis?

5. Kas Jus labiausiai skatina naudotis viešuoju transportu? Galimi keli atsakymų variantai.

Kitas variantas

  1. Greitas susisiekimas tarp šiaurinės ir pietinės miesto dalies.
  2. Tiesiog kai pasitaiko tas autobusas tai ir važiuoju. Man jokio skirtumo kas veža.
  3. Iš butinybės
  4. Pagal turimas pajamas negaliu išlaikyti mašinos, todėl keliauju pėsčiomis arba viešuoju transportu.
  5. Nera kito pasirinkimo
  6. Maršrutiniai taxi važinėja tik pagrindine gatve, autobusai ir į užkampius važiuoja
  7. Neturiu kitos transporto priemones
  8. Neturiu kito pasirinkimo
  9. prageriau teises
  10. kartais transporto priemonės neturėjimas

6. Kas Jus piktina važiuojant viešuoju transportu? Galimi keli atsakymų variantai.

7. Ar Jus tenkina esama bilietų sistema?

8. Jūsų nuomonė ar kaina atitinka įmonės paslaugų kokybę?

9. Jūsų nuomonė ar yra reikalingos reklamos priemonės, kurios skatintų, informuotų esamus bei potencialius keleivius, naudotis viešuoju transportu?

10. Jūsų nuomone ar reklaminės kampanijos, kuriose būtų kalbama apie viešojo transporto svarbą, jo galimybes, paslaugų naujoves, pranašumus, būtų efektingos, didinant viešojo transporto patrauklumą?

11. Jūsų nuomone kur dažniausiai reklama pasiekia vartotoją?

12. Kuri reklamos priemonė Jums atrodytų priimtiniausia ir efektyviausia?

Jūsų siūloma reklamos priemonė:

  1. Nereikia reklamos. Visi žino kad egzistuoja toks dalykas kaip viešasis transportas, ir kam reikės tas ir naudosis.

13. Kokias reklamos kampanijas apie UAB "Klaipėdos autobusų parkas" esate matę?

  1. -
  2. nesu mates
  3. Nemačiau
  4. nepamenu
  5. nemačiau
  6. Yra siulomi reisai Klaipeda - Ryga/Maskva/Sankt-Peterburgas. Reklama autobuse
  7. Nesu matęs
  8. neesu mačiusi
  9. Autobusuose tarptautinio maršruto Klaipėda-Ryga reklama
  10. Nemates
…Daugiau…

14. Ar Jus tenkina informacijos sklaida apie maršrutus bei jų grafikus?

15. Kaip vertinate viešojo transporto tvarkaraščius?

16. Kaip vertinate viešojo transporto stoteles?

17. Ar Jus tenkina įmonės vairuotojų darbo etika (elgesys)?

18. Įvertinkite vairuotojo kompetenciją:

19. Kaip vertinate įmonės internetinę svetainę?

20. Kaip dažnai tenka laukti vėluojančio viešojo transporto?

21. Kaip dažniausiai reaguojate kai vėluoja viešasis transportas?

22. Ką Jūs keistumėte autobusų susisiekime? Galimi keli atsakymų variantai.

Jūsų siūlomas variantas:

  1. įvesčiau galimybę vežtis dviratį, esant reikalui. tai leidžiama kitose šalyse, tik ne pas mus.
  2. Atsisakyti vienkartiniu bileteliu
  3. nupirkciau nauju autobusu, nes 80 proc dabartiniu yra tragisko bukles, arba bent jau atnaujinciau senus (persiuti sedynes ir pan.)
  4. Pertvarkyčiau visą viešojo transporto sistemą taip, jog kitų didžiųjų miestų viešojo transporto kompanijos galėtų tik pavydėti Klaipėdai :)
Susikurti savo anketą