UAB „Kelionių akademijos“ paslaugų kokybės vertinimas

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos trečio kurso turizmo verslo studentė Erika Jokubauskaitė. Šiuo metu vykdau tyrimą, kurio tikslas -  išsiaiškinti Jūsų, kaip UAB „Kelionių akademijos“ kliento,  pasitenkinimą įmonės teikiamų paslaugų kokybe. Anketa yra anonimiška, gauti rezultatai bus panaudoti tik moksliniams tikslams. Atsakydami į klausimus užtruksite vos 10 minučių. Dėkojame už atsakymus!

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžius

3. Socialinis statusas

4. Kaip dažnai naudojatės kelionių agentūros „Kelionių akademija“ teikiamomis paslaugomis?

5. Kokiomis kelionių agentūros teikiamomis paslaugomis dažniausiai naudojatės?

Pagal kokį kriterijų Jūs renkatės KELIONIŲ AKADEMIJA kelionių agentūros teikiamas paslaugas?

Įvertinkite objektyvius kliento aptarnavimo kokybę lemiančius veiksnius pagal svarbumą: 1- nesvarbu, 2 - mažai svarbu, 3- svarbu, 4- labai svarbu, 5- ypač svarbu

Įvertinkite subjektyvius kliento aptarnavimo kokybę lemiančius veiksnius pagal svarbumą: 1- nesvarbu, 2 - mažai svarbu, 3- svarbu, 4- labai svarbu, 5- ypač svarbu (tinkamą atsakymą apveskite)

Įvertinkite Servqual kokybės kriterijus Jūsų pasirinktoje KELIONIŲ AKADEMIJOJE kelionių agentūros aptarnavime balais, pasirinktinai nuo 1 iki 10. (10 - puikiai, 9 - labai gerai, 8 - gerai, 7 - vidutiniškai, 6 – patenkinamai, 5 – silpnai, 4 – labai silpnai, 3 – blogai, 2 – labai blogai, 1 – nepatenkinamai)

Pažymėkite darbuotojo savybes, Jūsų nuomone svarbiausias dirbant aptarnavimo srityje: 1- nereikalingos, 2- mažai reikalingos, 3- reikalingos, 4- labiau reikalingos, 5- ypač reikalingos

Įvardinkite, Jūsų nuomone, pagrindines nekokybiško aptarnavimo priežastis

Ar rekomenduotumėte kelionių agentūrą „Kelionių akademiją“ savo draugams, artimiesiems?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą