UAB "Johnson & Johnson" logistikos padalinio klientų aptarnavimo paslaugų kokybės tyrimas

Gerbiami klientai, šia apklausa siekiame sužinoti Jūsų nuomonę apie UAB “Johnson & Johnson” logistikos skyriaus klientų aptarnavimo paslaugų kokybę. Tai leistų identifikuoti Jūsų poreikius, bei užpildyti logistikos skyriuje esančias spragas. Anketa yra anoniminė, todėl konfidencialumas garantuotas! Malonėkite atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Jūsų pastabos, žemiau esančiame laukelyje, būtų labai vertingos. Pildydami anketą užtruksite tik 10 minučių! Prie [1 – 18 ] teiginių prašome Jūsų įvertinti kiekvieno iš teiginių: • Lūkesčius – ko tikitės iš UAB „Johnson & Johnson“; • Pasitenkinimą – kurį Jums suteikia UAB „Johnson & Johnson“. Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 – reiškia „visiškai nesutinku“,o 10 – „visiškai sutinku“. Likusius [19 – 35 ] klausimus atsakykite taip, kaip nurodyta prie kiekvieno klausimo. Ačiū!
UAB "Johnson & Johnson" logistikos padalinio klientų aptarnavimo paslaugų kokybės tyrimas

1. Kai Johnson & Johnson pažada pristatyti produktus laiku, ji taip ir padaro.

2. Kai turiu problemą, Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistai rodo nuoširdžias pastangas jai išspręsti

3. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistai atlieka paslaugas tuo laiku, kaip ir buvo žadėta

4. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo skyrius informuoja vartotojus apie tai, kada paslauga bus atlikta.

5. Johnson & Johnson logistikos skyriaus specialistai aptarnauja greitai

6. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo skyrius niekada nėra per daug užsiėmęs, kad atsakytų į man iškilusius klausimus

7. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai visada noriai padeda išspręsti iškilusias problemas

8. Jaučiuosi saugus(-i) ir užtikrintas(-a) užsakydamas(-a) prekes per Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistus

9. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai visada paslaugūs

10. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į mano klausimus

11. Galite drąsiai šią įmonę rekomenduoti kolegoms

12. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai suteikia Jums individualų dėmesį

13. Johnson & Johnson logistikos skyriaus darbuotojai supranta ypatingus Jūsų poreikius

14. Johnson & Johnson pristatomos prekės yra vizualiai patraukliame įpakavime

15. Įmonės pristatomi produktai yra saugiame įpakavime

16. Įmonės aptarnaujančio personalo darbo laikas Jums yra patogus

17. PVM Sąskaitos Faktūros ir važtaraščiai yra teisingi ir aiškūs, o terminai juose yra suprantami

18. Prekių pristatymo paslaugas atliekančios greitų siuntų kurjerinės kompanijos “DHL” darbuotojai tvarkingai atlieka savo darbą, yra malonūs ir paslaugūs

19. Kokios informacijos, susijusios su logistika, Jums labiausiai trūksta? (Pasirinkite vieną ar daugiau Jums tinkamų atsakymo variantų

20. Labai prašome pakomentuoti, prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

  1. Bendrauju su kompanija jau daugelį metų. Tai būtų nuo pat jos atėjimo į Lietuvos rinką. Niekada nebuvo jokių nesusipratimų, susijusių su logistika.
  2. sutartyje labai norisi ne tik prekės kodo. Tai yra labai aktualu darant užsakymą.
  3. PVZ.prekiaujame krūtų antdėklais,nemato dydžio moterys
  4. -

21. Kokių maksimalių pristatymo terminų pageidaujate iš Johnson & Johnson?

  1. 5
  2. 2-3 d.
  3. 3 dienos
  4. per porą dienų
  5. 14
  6. 30
  7. neturiu nuomones
  8. 5
  9. .
  10. 4 dienos

22. Kas, Jūsų manymu, logistikos skyriaus veikloje turėtų būti patobulinta?

23. Labai prašome pakomentuoti, prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

  1. Nenumanau,ką dar galima būtų patobulinti.
  2. sutartyje labai norisi ne tik prekės kodo. Tai yra labai aktualu darant užsakymą. Neįmanoma greitai surasti norimą prekę kataloge ir po to tikrinti, ar ji yra sutartyje. Laiko sąnaudos pasidaro ženklios. Ir tai yra labai nepatrauklu.
  3. Prekiaujame jųsų produkciją nedaug,todėl nelabai turiu prie ko kabinėtis.
  4. -

24. Kaip vertinate Johnson & Johnson logistikos skyriaus darbą, lyginant su kitais tiekėjais?

25. Įvertinkite Johnson & Johnson logistikos skyriaus klientų aptarnavimo lygio kitimą per pastaruosius 2 metus?

26. Ar Jums per pastaruosius metus teko patirti nemalonumų su logistikos klientų aptarnavimo skyriumi?

27. Jeigu į prieš tai esantį klausimą atsakėte Taip, tai dėl kokių priežaščių kilo nemalonumų?

28. Jeigu galite pakomentuokite prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

  1. Nesu susidurusi su logistikos skyriumi,todėl galvoju,kad viskas gerai.
  2. .

29. Ar Jūsų problema buvo išspręsta?

Prašau pakomentuokite, jeigu į prieš tai esantį klausimą, atsakėte "Ne"

  1. Dažniausiai kyla kokių tai norų iš kliento pusės t.y. mūsų. Yra tekę keiptis su labai skubiu užsakymu.Viskas buvo įvykdyta.
  2. viskas buna ok.
  3. .

30. Ar Jūs buvote patenkintas/a problemos sprendimu?

31.Kiek laiko užsisakinėjate prekes iš Johnson & Johnson?

  1. 1
  2. Nuo kompnijos atėjimo į Lietuvą.
  3. 15
  4. dirbu jau daug metų ir visada prekiaujame jūsų produkcija
  5. 8
  6. 3
  7. 3
  8. 4
  9. 2
  10. 4

32.Jūs naudojate: (T-taip, N-ne)

Jeigu prieš tai esančiame klausime nebuvo Jums tinkamo varianto, arba Jūs naudojate kažką, kas nebuvo paminėta, parašykite čia

  1. Drenavimo sistemos, juostelės insrumentų markir.,odos klijai,hemostatinės kempinės.
  2. .

33.Kokiu būdu dažniausiai užsakote produktus?

Jeigu prieš tai esančiame klausime pasirinkote atsakymo variantą "kita" prašau įvardinkite kokiais kitais būdais užsakote prekes?

  1. El.pastu
  2. .

34. Jūsų pareigos

Jeigu prieš tai esančiame klausime pasirinkote atsakymo variantą "kita" prašau įvardinkite savo pareigas čia:

  1. vyresnioji slaugytoja (sesers profesijos Lietuvoje nėra)
  2. vadybininke
  3. .

35. Jūs dirbate

Jeigu prieš tai esančiame klausime pasirinkote atsakymo variantą "kita" prašau įvardinkite kokioje institucijoje dirbate

  1. tinklinė vaistinė
  2. uzdaroji akcine bendrove
  3. .

Labai dėkojame už Jūsų laiką ir atsakymus! Jeigu turite, komentarų maloniai prašome Juos išreikšti čia! Ačiū!

  1. Labai dėkoju Jums už dėmesį ir puikų darbą.
  2. Ačiū už bendradarbiavimą!
  3. ATSIPRAŠAU,BET SU LOGISTIKOS SKYRIUMI NESU SUSIDURUSI IR MANAU,KAD ŠIĄ ANKETĄ REIKTŲ PILDYTI TIK TIEMS,KAS TURI TIESIOGINIŲ REIKALŲ SU JŪSŲ SKYRIUMI.PILDAU ANKETĄ,BET MANAU,KAD JI NE MUMS SKIRTA,NORS LABAI NORĖJAU JUMS PADĖTI.
  4. Sekmes!
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą