UAB „GOOD LIFE FITNESS“ PASLAUGAS TEIKIANČIOS ĮMONĖS KOMUNIKAVIMO SU KLIENTAIS TYRIMAS

Gerbiamas respondente,

Esu Utenos kolegijos verslo vadybos studijų programos 3 kurso studentas, atlieku marketingo tyrimų projektinį darbą, kurio tema yra: UAB „Good life fitness“ paslaugas teikiančios įmonės komunikavimo su klientais tyrimas. Tyrimo tikslas – ištirti UAB „Good life fitness“  komunikavimo su klientais proceso kokybę ir efektyvumą. Ši anketa padės įvertinti darbuotojų bendravimo su klientais įgūdžius ir profesionalumą.

Kreipiuosi į UAB „Good life fitness“ klientus, prašydamas atsakyti į pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė. Šios anketos rezultatai nebus viešai publikuojami. Ačiū už atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Iš kur sužinojote apie UAB „Good life fitness“ sporto klubą?

2. Kiek metų esate UAB „Good life fitness“ klientas?

3. Kokie kriterijai turi įtakos renkantis sporto klubą? (Prašome pateikti savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Visiškai sutinku“ iki „Visiškai nesutinku“).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sporto klubo vardas
Artimųjų rekomendacijos
Pateikiamos optimalios kainos
Teikiamų paslaugų kokybė
Trenerių profesionalumas
Atsiliepimai informavimo priemonėse
Suviliojo reklama
Sporto klubo lokacija

4. Įvertinkite personalo komunikacijos kokybę su klientais skalėje (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 - puikiai)

1
2
3
4
5
Administratorių bendravimas sporto klube
Vadybininkų bendravimas el.paštu, telefonu
Personalo pasirengimas suteikti pagalbą esant poreikiui
Personalo gebėjimas aiškiai pateikti informaciją apie teikiamas paslaugas, nuolaidas, galimybes

5. Įvertinkite UAB „Good life fitness“ vadybininkų kompetencijas skalėje balais (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 - puikiai)

1
2
3
4
5
Teikiamų paslaugų išmanymas
Profesionalumas
Ilgalaikio ryšio palaikymas
Greitas orientavimasis sprendžiant iškilusius nesklandumus
Jūsų poreikių patenkinimas

6. Įvertinkite UAB „Good life fitness“ reklaminius pasiūlymus (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 – puikiai)

1
2
3
4
5
Reklaminė žinutė lengvai suprantama
Reklama yra patraukli
Žinutės tekstas yra pakankamai išsamus
Pasiūlymas pastūmėjo pradėti sportuoti, isigytį abonementą

7. Įvertinkite UAB „Good life fitness“ mobiliosios programėlės kokybę balais (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 - puikiai)

1
2
3
4
5
Patogumas
Naudingumas
Aiškumas
Informatyvumas
Sudėtingumas

8. Per kokią žiniasklaidos priemonę gaunate pasiūlymus iš UAB „Good life fitness“ sporto klubo?

9. Kaip dažnai gaunate pasiūlymus, atnaujintą informaciją apie paslaugas, naujoves?

10. Kaip vertinate UAB „Good life fitness“ sporto klubo komunikavimą su klientais? (Prašome pateikti savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Visiškai sutinku“ iki „Visiškai nesutinku“).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Nebendrauja
Bendrauja nenoriai
Maloniai bendrauja
Atsako į visus klausimus
Patys siūlo pagalbą

11. Ar rekomenduotumėte UAB „Good life fitness“ sporto klubą savo draugams, pažįstamiems?

12. Jei atsakėte, ne, nurodykite priežastis, kodėl (pažymėkite visus Jums tinkamus atsakymų variantus):

13. Kaip siūlytumėte tobulinti UAB „Good life fitness“ komunikavimo proceso kokybę su klientais?

14. Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

16. Jūsų išsilavinimas:

17. Jūsų pajamos per mėnesį: