UAB „GOOD LIFE FITNESS“ PASLAUGAS TEIKIANČIOS ĮMONĖS KOMUNIKAVIMO SU KLIENTAIS TYRIMAS

Gerbiamas respondente,

Esu Utenos kolegijos verslo vadybos studijų programos 3 kurso studentas, atlieku marketingo tyrimų projektinį darbą, kurio tema yra: UAB „Good life fitness“ paslaugas teikiančios įmonės komunikavimo su klientais tyrimas. Tyrimo tikslas – ištirti UAB „Good life fitness“  komunikavimo su klientais proceso kokybę ir efektyvumą. Ši anketa padės įvertinti darbuotojų bendravimo su klientais įgūdžius ir profesionalumą.

Kreipiuosi į UAB „Good life fitness“ klientus, prašydamas atsakyti į pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė. Šios anketos rezultatai nebus viešai publikuojami. Ačiū už atsakymus!

1. Iš kur sužinojote apie UAB „Good life fitness“ sporto klubą?

2. Kiek metų esate UAB „Good life fitness“ klientas?

3. Kokie kriterijai turi įtakos renkantis sporto klubą? (Prašome pateikti savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Visiškai sutinku“ iki „Visiškai nesutinku“).

4. Įvertinkite personalo komunikacijos kokybę su klientais skalėje (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 - puikiai)

5. Įvertinkite UAB „Good life fitness“ vadybininkų kompetencijas skalėje balais (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 - puikiai)

6. Įvertinkite UAB „Good life fitness“ reklaminius pasiūlymus (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 – puikiai)

7. Įvertinkite UAB „Good life fitness“ mobiliosios programėlės kokybę balais (Prašom įvertinti 5 balų skalėje, kur 1 – labai blogai, 5 - puikiai)

8. Per kokią žiniasklaidos priemonę gaunate pasiūlymus iš UAB „Good life fitness“ sporto klubo?

9. Kaip dažnai gaunate pasiūlymus, atnaujintą informaciją apie paslaugas, naujoves?

10. Kaip vertinate UAB „Good life fitness“ sporto klubo komunikavimą su klientais? (Prašome pateikti savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Visiškai sutinku“ iki „Visiškai nesutinku“).

11. Ar rekomenduotumėte UAB „Good life fitness“ sporto klubą savo draugams, pažįstamiems?

12. Jei atsakėte, ne, nurodykite priežastis, kodėl (pažymėkite visus Jums tinkamus atsakymų variantus):

13. Kaip siūlytumėte tobulinti UAB „Good life fitness“ komunikavimo proceso kokybę su klientais?

  1. Superinis klubas, rekomenduoju visiems.
  2. Viskas gerai.
  3. Geras klubas, nėra ką keisti
  4. Nežinau
  5. Geras klubas, neturiu priekaištų.
  6. Treneriai klube galėtų skirti daugiau dėmesio klientams.
  7. Su bandravimu viskas gerai, siūlyčiau dirbti visą parą.
  8. Neturiu rekomendaciju, viskas tenkina.
  9. Viskas puikiai.
  10. Pateikti daugiau informacijos apie akcijas.
…Daugiau…

14. Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

16. Jūsų išsilavinimas:

17. Jūsų pajamos per mėnesį:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą