UAB „Fruttbery“ žinomumo Lietuvoje didinimas, taikant integruotosios komunikacijos sprendimus

Gerbiamas (-a) respondente, Esu Vilniaus kolegijos 3-čio kurso studentė. Rengiu baigiamąjį mokslo tiriamąjį darbą tema „UAB Fruttberry“ žinomumo Lietuvoje didinimas, taikant integruotos komunikacijos sprendimus". Atlieku tyrimą, kurio tikslas – sužinoti respondentų požiūrį apie Fruttberry prekės ženklo taikomą merketingo komunikaciją su vartotojais. Pateiktuose klausimuose prašoma įrašyti savo atsakymą. Atsakymų anonimiškumas garantuojamas, Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo mokslo tiriamojo darbo rašymui. Pasirinkite labiausiai Jums tinkanti variantą.



Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį (netto)?

Kiek laiko pažįstate „fruttberry" prekės ženklą?

Iš kur pirmą kartą sužinojote apie „fruttberry" prekės ženklą?

Kas Jums yra svarbu renkantis panašius į „fruttberry" prekės ženklus? Įvertinkite balais nuo 1 iki 10

1
10

Įvertinkite skirtingus prekės ženklo „fruttberry" komunikacijos su vartotojais elementus balais nuo 1 iki 10

1
10

Ko, Jūsų manymu, šiuo metu trūksta prekės ženklo „fruttberry" komunikacijoje su vartotojais?