UAB „Fruttbery“ žinomumo Lietuvoje didinimas, taikant integruotosios komunikacijos sprendimus

Gerbiamas (-a) respondente, Esu Vilniaus kolegijos 3-čio kurso studentė. Rengiu baigiamąjį mokslo tiriamąjį darbą tema „UAB Fruttberry“ žinomumo Lietuvoje didinimas, taikant integruotos komunikacijos sprendimus". Atlieku tyrimą, kurio tikslas – sužinoti respondentų požiūrį apie Fruttberry prekės ženklo taikomą merketingo komunikaciją su vartotojais. Pateiktuose klausimuose prašoma įrašyti savo atsakymą. Atsakymų anonimiškumas garantuojamas, Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo mokslo tiriamojo darbo rašymui. Pasirinkite labiausiai Jums tinkanti variantą.



Anketa neprieinama
Rezultatai yra prieinami tik autoriui
Sukurk savo anketą
Pagal anketos kūrėjo nustatymus anketa šiuo metu neprieinama