UAB BMS VERTINIMAS

Šios anktetos tikslas - įvertinti UAB „BMS“ (kompiuterių, televizorių, namų elektronikos parduotuvių) klientų aptarnavimą ir turimas Informacines technologijas ir telekomunikacijas (ITT). Šio tyrimo duomenys bus naudojami VGTU studentės baigiamajame darbe. Kiekvienam žemiau pateiktam klausimui pasirinkite po vieną teisingą atsakymą. Labai labai ačiū už jūsų atsakymus:)
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip vertinate klientų aptarnavimą (ar jus maloniai aptarnauja)?

Kaip manote, ar darbuotojai gerai išmano savo darbo sritį?

Ar darbuotojai išsamiai atsako į jūsų užduodamus klausimus?

Kaip manote, ar parduotuvėje yra pakankamai personalo (ar spėjama aptarnauti visus klientus)?

Kaip manote, ar darbuotojai patenkinti turimu darbu?

Kaip vertinate bendradarbiavimo tarp darbuotojų kultūrą?

Ar pastebite didelę darbuotojų kaitą?

Ar manote, kad UAB „BMS“ yra perspektyvi naujų technologijų taikytoja?

Kaip manote, ar darbuotojai pakankamai aprūpinti informacinėmis technologijomis darbo vietose?

Kaip vertinate įmonės ryšių su vartotojais palaikymą el būdu(ar greitai ats. i jusu el. uzklausas ir

Ar „BMS“ internetinėje svetainėje pateikiama išsami info apie prekes, jų isigijimo galim.,iv akcijas

Ar perkate „BMS“ prekes internetu?

Jei neperkate, tai dėl kokių priežasčių?