UAB “ASSORTI.LT” RĖMIMO PROGRAMOS ĮTAKOS VARTOTOJAMS/PARDAVĖJAMS TYRIMAS

Jūsų nuomone, kokiu būdu UAB ,,Assorti.lt“ galėtų pritraukti daugiau klientų (atsakymą argumentuokite)?

  1. Pradžiai pakeisti rinkodarą, nes formuluotė +20% daugumai skamba kaip kainos kėlimas. Nesuprantamai pateikta nauda.
  2. Daugiau reklamos, mazai matau tokios
  3. Parduotuves vieta, butu centre manau daugiau klientu atsirastu arba bent jau atsidarytu kelios parduotuves.
  4. jei vel atidarytu normalia parduotuve su paslaugiom pardavejom, o ne nosi kraostanciom. o del internetines parduotuves sumazintu transportavimo islaidas, kad apsimoketu siustis
  5. parduotuviu atidarymais
  6. Aptarnavimu geresniu
  7. jums manau reiktu kuo daugiau reklamot
  8. Labai ikyrus aptarnavimas, jei konsultanrai taip ikyriai nesikistu apsilankyciau daug dazniaia
  9. reikėtų daugiau reklamos,kad ji būtų truputį "agresyvesnė". Asmeniškai aš, tikrai dažniau užsukčiau, dabar tiesiog pamirštu, kad tokia parduotuvė yra.
  10. Ir dabar ten apsiperku nes didesnis asortimentas ir daugiau ivariu prekiu kuriu nera kitose praduotuvese , butu puiku jei jis dar labiau prasiplestu
  11. nuolaidos
  12. Daugiau reklamuotis, nes neaišku, kuo prekiauja.
  13. nuolatos skelbti apie būsimas akcijas, rengti degustacinius vakarelius, siekiant parduoti naujus produktus. Pardavėjos turėtų daugiau išmanyti apie siūlomus produktus.
  14. panaikinus parduove kaune galejo sumazinti siuntimo islaidas, nes labai gaila, kad negali iskart atsiimti prekiu, o turi laukti kelias dienas, todel pradejau prekes pirkti kitur
  15. Daryti didesnes nuolaidas.
  16. nesusiduriaum, negaliu komentuot protingai
  17. kuo daugiau nuolaidu,tuo daugiau klientu :)
  18. Neturiu nuomonės