UAB “ASSORTI.LT” RĖMIMO PROGRAMOS ĮTAKOS VARTOTOJAMS/PARDAVĖJAMS TYRIMAS

Gerb. Respondente,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos socialinių mokslų fakulteto verslo vadybos studijų programos studentė Valerija Fic, atliekanti tyrimą kursiniam darbui, kurio tema yra „UAB „ASSORTI.LT“rėmimo programos įtakos vartotojams/pardavėjams tyrimas“. Tyrimas atliekamas, siekiant įvertinti vartotojų požiūrį į parduotuvės siūlomas prekes, akcijas, lojalumo programas, ir kitas veiklas. Jums priimtiną atsakymo variantą, ar kelis variantus, pažymėkite. Jeigu nerasite priimtino varianto – parašykite savo atsakymą. Apklausa anoniminė, ji bus naudojama tik apibendrinta forma kursiniame darbe.

 

 Iš anksto dėkoju už atsakymus!

įvesk klausimąKaip sužinojote apie UAB ,,Assorti.lt“?

Ar esate įsigiję prekių iš UAB ,,Assorti.lt“?

Kaip dažnai perkate iš UAB ,,Assorti.lt“?

Ar turite UAB ,,Assorti.lt“ nuolaidų kortelę (jei turite, nurodykite, kokią)?

Ar Jums aiškiai suprantamos nuolaidų kortelių procentinės nuolaidos ir veikimo principas?

Ar apsiperkate UAB ..Assorti.lt“ elektroninėje parduotuvėje?

Ar naudojatės teikiama elektronine konsultavimo paslauga?

Ar dalyvaujate UAB ,,Assorti.lt“ (,,Facebook“ puslapyje) rengiamuose žaidimuose, aukcionuose ir suteikiamų akcijų konkursuose?

Ar Jums aktualus toks reklamavimosi būdas?

Kaip vertinate Assorti.lt parduotuvių klientų aptarnavimą?

Kuri skatinimo priemonė daro didžiausią įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti UAB „Asorti“ prekes (galimi keli atsakymo variantai)?

Jūsų manymu, kokių reklamos priemonių trūksta UAB ,,Assorti.lt“?

Jūsų nuomone, kokiu būdu UAB ,,Assorti.lt“ galėtų pritraukti daugiau klientų (atsakymą argumentuokite)?

  1. Pradžiai pakeisti rinkodarą, nes formuluotė +20% daugumai skamba kaip kainos kėlimas. Nesuprantamai pateikta nauda.
  2. Daugiau reklamos, mazai matau tokios
  3. Parduotuves vieta, butu centre manau daugiau klientu atsirastu arba bent jau atsidarytu kelios parduotuves.
  4. jei vel atidarytu normalia parduotuve su paslaugiom pardavejom, o ne nosi kraostanciom. o del internetines parduotuves sumazintu transportavimo islaidas, kad apsimoketu siustis
  5. parduotuviu atidarymais
  6. Aptarnavimu geresniu
  7. jums manau reiktu kuo daugiau reklamot
  8. Labai ikyrus aptarnavimas, jei konsultanrai taip ikyriai nesikistu apsilankyciau daug dazniaia
  9. reikėtų daugiau reklamos,kad ji būtų truputį "agresyvesnė". Asmeniškai aš, tikrai dažniau užsukčiau, dabar tiesiog pamirštu, kad tokia parduotuvė yra.
  10. Ir dabar ten apsiperku nes didesnis asortimentas ir daugiau ivariu prekiu kuriu nera kitose praduotuvese , butu puiku jei jis dar labiau prasiplestu
…Daugiau…

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūs esate:

Ar turite vaikų, jei taip tai kiek?

Kokia Jūsų socialinė padėtis?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą