UAB „Aliumina“ paslaugų kokybės vertinimas
Kauno Kolegijos studentės Astos tyrimo tikslas yra įvertinti UAB „Aliumina“ teikiamų paslaugų kokybę, naudojant SERVQUAL metodiką, kurioje lyginami kliento lūkesčiai ir patirtis. Pagal gautus vertinimo rezultatus apskaičiuojamas paslaugų kokybės nuokrypis.
Šio tyrimo metu prašome Jūsų užpildyti dvi anketas:
- Pirmoji anketa: įvertinkite savo lūkesčius susijusius su paslaugų kokybe.
- Antroji anketa: įvertinkite esamą UAB „Aliumina“ paslaugų kokybę.
Pildant anketą, pažymėkite tik tinkančią atsakymo reikšmę. Dalyvavimas tyrime yra savanoriškas, bet kuriuo metu galite pasitraukti. Dalyvaudami neprivalote pateikti Jūsų tapatybę atskleidžiančių duomenų.
Dėkojame. Geros dienos.