VilmAdele
92
Vieša
Pranešti

Turizmo paslaugų reklamos galimybės socialiniame tinkle "TikTok"

Esu Kolpingo kolegijos, III kurso studentė. Atlieku tyrimą skirtą išsiaškinti neuromarketingo elementų taikymo galimybes reklamuojant turizmo paslaugas socialiniame tinkle “TikTok”. Šią anketa prašau užpildyti asmenis, kurie naudojasi socialinių tinklų platforma „TikTok“, Jūsų asmeninė nuomonė, patirtis ir įžvalgos man yra labai svarbios.

Anketa sudaryta išlaikant visišką respondentų anonimiškumą. Šios apklausos rezultatai bus naudojami tik baigiamajame bakalauro darbe. 

Dėkoju už Jūsų laiką ir pastangas!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Kokiais socialiniais tinklais naudojatės? (pažymėkite visus, kuriais naudojatės)Privalomas
Kaip vertinate „TikTok“ ?Privalomas
Ar turizmo paslaugų reklama socialiniame tinkle „TikTok“ turi įtakos Jūsų pasirinkimui?Privalomas
Ar turizmo paslaugų reklama socialiniuose tinkluose turi įtakos Jūsų pasirinkimui?Privalomas
Kuris turizmo paslaugų reklamos variantas socialiniuose tinkluose Jums yra patikimesnis?Privalomas
Ar tikite, kad reklama socialiniuose tinkluose visada atitinka savo turinį?Privalomas
Ar žinote kad būna ir paslėpta reklama, kuri tiesiogiai nieko nereklamuoja, bet vis tiek skatina pirkti-įsigyti?
Kokios detalės turizmo paslaugų reklamoje socialiniuose tinkluose labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (Galima pasirinkti keletą variantų) Privalomas
Prašau įsivertinti, kiek žemiau išvardyti elementai, naudotini turizmo paslaugų reklamai socialiniame tinkle "TikTok" įtakotų Jūsų pasirinkimą įsigyti reklmauojamą paslaugą (-as). (5 – labai įtakoja; 0 - visai neįtakoja) Privalomas
543210
Vaizdo įrašo trukmė
Vaizdo efektai (en. filters)
Foninė muzika / garso takelis
Ryškios spalvos
Reakcijų kiekis į vaizdo įrašo reklamą (patiktukų, komentarų, bendrinimų skaičius)
Atsiliepimai komentaruose
Prekės ženklo žinomumas
Kaip manote, siekiant atkreipti didesnį dėmesį, ką reikėtų keisti ir ar reikėtų keisti turizmo paslaugų reklamoje? Privalomas
Pasak Jūsų, koks kiekis teksto turėtų būti naudojamas turizmo paslaugų reklamoje vaizdo įraše, kad reklama būtų naudinga ir aktuali? Privalomas
Ar turizmo paslaugos reklamoje pasirodantys žinomi visuomenei asmenys Jums sukelia žemiau išvardytas emocijas?Privalomas
NeTaip
Skatina įsigyti reklamuojamą paslaugą
Skatina plačiau pasidomėti reklamuojama paslauga
Kelia nepasitikėjimą reklamuojama paslauga
Sukelia abejonių
Klaidina
Koks reklaminis veidas tiktų labiausiai reklamuoti turizmo paslaugas socialiniuose tinkluose ir kodėl?Privalomas
Kuri socialinių tinklų platforma Jums atrodo tinkamiausia turizmo paslaugų reklamai, įspūdžių apie keliones dalinimuisi, komentarams apie keliones ir kt.? Privalomas
Pasirenkant turistinę kelionę jums yra svarbiausia:Privalomas
Esant apribojimams dėl COVID-19 situacijos ar norėtumėte keliauti po pasaulį virtualiai - naudojantis socialiniais tinklais?Privalomas
Jeigu Jūsų atsakymas TAIP, tuomet kokie socialiniai tinklai Jums priimtiniausi virtualioms kelionėms? (įrašykite)
Jūsų amžius?Privalomas