Turizmo paslaugų reklamos galimybės socialiniame tinkle "TikTok"

Esu Kolpingo kolegijos, III kurso studentė. Atlieku tyrimą skirtą išsiaškinti neuromarketingo elementų taikymo galimybes reklamuojant turizmo paslaugas socialiniame tinkle “TikTok”. Šią anketa prašau užpildyti asmenis, kurie naudojasi socialinių tinklų platforma „TikTok“, Jūsų asmeninė nuomonė, patirtis ir įžvalgos man yra labai svarbios.

Anketa sudaryta išlaikant visišką respondentų anonimiškumą. Šios apklausos rezultatai bus naudojami tik baigiamajame bakalauro darbe. 

Dėkoju už Jūsų laiką ir pastangas!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokiais socialiniais tinklais naudojatės? (pažymėkite visus, kuriais naudojatės) ✪

Kaip vertinate „TikTok“ ? ✪

Ar turizmo paslaugų reklama socialiniame tinkle „TikTok“ turi įtakos Jūsų pasirinkimui? ✪

Ar turizmo paslaugų reklama socialiniuose tinkluose turi įtakos Jūsų pasirinkimui? ✪

Kuris turizmo paslaugų reklamos variantas socialiniuose tinkluose Jums yra patikimesnis? ✪

Ar tikite, kad reklama socialiniuose tinkluose visada atitinka savo turinį? ✪

Ar žinote kad būna ir paslėpta reklama, kuri tiesiogiai nieko nereklamuoja, bet vis tiek skatina pirkti-įsigyti?

Kokios detalės turizmo paslaugų reklamoje socialiniuose tinkluose labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (Galima pasirinkti keletą variantų)  ✪

Prašau įsivertinti, kiek žemiau išvardyti elementai, naudotini turizmo paslaugų reklamai socialiniame tinkle "TikTok" įtakotų Jūsų pasirinkimą įsigyti reklmauojamą paslaugą (-as). (5 – labai įtakoja; 0 - visai neįtakoja)  ✪

5
4
3
2
1
0
Vaizdo įrašo trukmė
Vaizdo efektai (en. filters)
Foninė muzika / garso takelis
Ryškios spalvos
Reakcijų kiekis į vaizdo įrašo reklamą (patiktukų, komentarų, bendrinimų skaičius)
Atsiliepimai komentaruose
Prekės ženklo žinomumas

Kaip manote, siekiant atkreipti didesnį dėmesį, ką reikėtų keisti ir ar reikėtų keisti turizmo paslaugų reklamoje?  ✪

Pasak Jūsų, koks kiekis teksto turėtų būti naudojamas turizmo paslaugų reklamoje vaizdo įraše, kad reklama būtų naudinga ir aktuali?  ✪

Ar turizmo paslaugos reklamoje pasirodantys žinomi visuomenei asmenys Jums sukelia žemiau išvardytas emocijas? ✪

Ne
Taip

Koks reklaminis veidas tiktų labiausiai reklamuoti turizmo paslaugas socialiniuose tinkluose ir kodėl? ✪

Kuri socialinių tinklų platforma Jums atrodo tinkamiausia turizmo paslaugų reklamai, įspūdžių apie keliones dalinimuisi, komentarams apie keliones ir kt.?  ✪

Pasirenkant turistinę kelionę jums yra svarbiausia: ✪

Esant apribojimams dėl COVID-19 situacijos ar norėtumėte keliauti po pasaulį virtualiai - naudojantis socialiniais tinklais? ✪

Jeigu Jūsų atsakymas TAIP, tuomet kokie socialiniai tinklai Jums priimtiniausi virtualioms kelionėms? (įrašykite)

Jūsų amžius? ✪