Toyota automobilių potencialių pirkėjų apklausa

Socialinių mokslų kolegijos 4 kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas – atskleisti kaip konkurencinė aplinka veikia prekybos įmonę UAB „Solorina“ (prekyba Toyota automobiliais). Šis klausimynas yra anoniminis. Gauti duomenys bus panaudoti kaip statistinė medžiaga diplominiam darbui.

1. Kokiais kriterijais remiantis pasirinkote (pasirinktumėte) UAB“Solorina“ bendrovę?

2. Kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojatės (naudotumėtės)?

3. Kokiu būdu įsigijote (įsigytumėte) Toyota automobilį ?(

4. Kas paskatino(paskatintu) pirkti Toyota automobilį?

5. Kokiais kriterijais remiantis pasirinkote (pasirinktumėte) automobilį?

6. Jūsų Toyota automobilio paskirtis ?

7. Kokį Toyota automobilį Jūs vairuojate, arba rinktumėtės ?

8. Koks Jūsų manymu UAB „Solorina“ paslaugų asortimentas?

9. Įvertinkite UAB „Solorina“ teikiamų paslaugų kokybę?

10. Kaip vertinate bendrovės darbuotojų klientų aptarnavimo lygį?

11. Įvertinkite personalą pagal šiuos darbuotojų kokybės vertinimo kriterijus?

12. Kaip vertinate UAB „Solorina“ prekių ir paslaugų kainas?

13. Įvertinkite UAB „Solorina“ interjerą ir eksterjerą?

14. Įvertinkite UAB „Solorina“ fizinę aplinką?

15. UAB „Solorina“ įvaizdį Jūs vertinate kaip?

16. Jūsų nuomone ar UAB „Solorina“ turi pranašumų konkurentų atžvilgių?

17. Ar rekomenduotumėte šią bendrovę savo draugams?

18. Jūs esate:

19. Jūsų amžius:

20. Jūsų pajamos:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą