Tiesiogine reklama ir jos poveikis vartotojui

Siekdama sužinoti tiesioginės reklamos daromą poveikį vartotojams, prašau užpildyti šią anketą. Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžius

3. Pasiskirstymas pagal užsiimamą veiklą

4. Jeigu pasirinkote trečiame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

5. Kas labiausiai patraukia Jūsų dėmesį reklamoje?

6. Jeigu pasirinkote penktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

7. Ar reklama turi įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti

8. Jeigu pasirinkote septintame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

9. Ar esate gavę tiesioginės reklamos?

10. Kokia jūsų pozicija dėl tiesioginės reklamos?

11. Jeigu pasirinkote dešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

12. Kaip manote, ar tiesioginė reklama daro jums poveikį?

13. Kokiu būdu dažniausiai gaunate reklamines žinutes?

14. Jeigu pasirinkote tryliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

15. Kokie jūsų veiksmai gaunant tiesioginę reklamą telefonu

16. Kokie jūsų veiksmai gaunant tiesioginę reklamą el.paštu

17. Kokie jūsų veiksmai gaunant tiesioginę reklamą į savo pašto dėžutes

18. Didelis tiesioginės reklamos telefonu srautas be Jūsų sutikimo, Jums sukelia:

19. Jeigu pasirinkote aštuonioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

20. Didelis tiesioginės reklamos el.paštu srautas be Jūsų sutikimo, Jums sukelia:

21. Jeigu pasirinkote dvidešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

22. Didelis tiesioginės reklamos į pašto dėžutes srautas be Jūsų sutikimo, Jums sukelia:

23. Jeigu pasirinkote dvidešimtantrame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

24. Ar įsimenate tiesiogines reklamas?

25. Kaip manote, ar yra reikalinga tiesioginė reklama?