Tiesiogine reklama ir jos poveikis vartotojui
Siekdama sužinoti tiesioginės
reklamos daromą poveikį
vartotojams, prašau užpildyti
šią anketą. Iš anksto dėkoju
už atsakymus.
1. Jūsų lytis
2. Jūsų amžius
3. Pasiskirstymas pagal užsiimamą veiklą
4. Jeigu pasirinkote trečiame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- free lancer
- bedarbis
- Statutinis pareigunas
- -
- -
- namu seimininke
- Profesionalus Pokerio zaidejas
- namu seimininke
- Kariūnas
5. Kas labiausiai patraukia Jūsų dėmesį reklamoje?
6. Jeigu pasirinkote penktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- Kurybingumas reklamos
- spalvų santykiai tarpusavyje; šviesios spalvos
- -
- svelni iliustracija kuri pazadina jausmus
7. Ar reklama turi įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti
8. Jeigu pasirinkote septintame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- Kartais, jei prekė nežinoma ar nauja
- priklausomai nuo turinio
- -
- -
- kartais paskatina isbandyti,jei kaina yra ne auksa
- Kartais
9. Ar esate gavę tiesioginės reklamos?
10. Kokia jūsų pozicija dėl tiesioginės reklamos?
11. Jeigu pasirinkote dešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- Daugiau teigiama, jei tai nėra spamas.
- -
- -
- marazmai...
12. Kaip manote, ar tiesioginė reklama daro jums poveikį?
13. Kokiu būdu dažniausiai gaunate reklamines žinutes?
14. Jeigu pasirinkote tryliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- Pastebiu jas aplinkoje, spaudoje
- -
- -
- reklama dalina gatvese, troleibusuose
- Tv, televizorius ir kt...
15. Kokie jūsų veiksmai gaunant tiesioginę reklamą telefonu
16. Kokie jūsų veiksmai gaunant tiesioginę reklamą el.paštu
17. Kokie jūsų veiksmai gaunant tiesioginę reklamą į savo pašto dėžutes
18. Didelis tiesioginės reklamos telefonu srautas be Jūsų sutikimo, Jums sukelia:
19. Jeigu pasirinkote aštuonioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- -
- -
- tiesiog tada ta ikyri imone isnyksta. net jei ir prireiktu jos paslaugos ,ieskociau kitos imones-netokios ikyrios
20. Didelis tiesioginės reklamos el.paštu srautas be Jūsų sutikimo, Jums sukelia:
21. Jeigu pasirinkote dvidešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- -
- -
- tikru 19 klausimo atsakymas, bet is el.pasto istrint kartais paprasaciau nei is telefono, ypac kai skubi, o tu zinuciu simtais
22. Didelis tiesioginės reklamos į pašto dėžutes srautas be Jūsų sutikimo, Jums sukelia:
23. Jeigu pasirinkote dvidešimtantrame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą
- -
- -