internetas geras.
Užsisakiau pries kelis metus interneta be isipareigojimu, bet paskui pasirode, kad negaliu jo atsisakyt, kad nors internetas belaidis, bet 22 litus skaičiavo už laidą ir pan. nesąmonės. Gaudavosi 72 litai/per mėnesį vien už bazinį internetą
Jeigu iskyla problemu, greitai sprendzia.
p
Spartus internetas, trikdžiai pasitaiko tik iki kelių kartų per metus ir trunka kelias valandas.
TV kabeline daznai ,,pakimba", reikia perkrauti, kas uztrunka ir NERA VIASAT SPORT BALTIC kanalo!!!!
Kai tik pradėjau naudotis internetu tau buvo labai prastos kokybės: labai lėtas, dažnai tiesiog dingdavo. Šiuo metu, manau internetas tikrai neblogas, nors kartais ryšys trūkinėja. Galėtų būti pigesnis, kadangi kai pasibaigs sutartis tikrai imsiu kitą, nes geresnės sąlygos ir pigesnis.
:)
Patraukli kaina, gera kokybe
z
z
q
t
o
-
neturejau dar su internetu jokiu problemu
Mano naudojamos paslaugos veikia be diesniu nukrypimu
:)
:)
:)
:)
Viskas yra tvarkoj su kokybe
kokybe yra vidutiniska
:)
TEO veikia be trikdziu
:)
Kolkas nesusiduriau su jokiais trikdziais
:)
Internetas veikia puikiai!
Kokybe yra labai gera
:)
:)
:)
:)
Viskas mene tenkina
Kokybe gera, nera trikdziu
:)
Viskas yr gerai
Viskas tenkina
Gera
super
super
gera
gera kokybe
super
superine
Na kolkas nusiskundimų nėra.
Teikiant fiksuoto ar mobilaus ryšio paslaugas naturalu, kad pasitaiko vienokių ar kitokių smulkių nesklandumų ir taip vadinama paslaugos kokybė nenukentėtų, jeigu bet kokiu techniniu ar paslaugos administravimo klausimais būtų galima operatyviai susisiekti su paslaugos tiekėjo bet kokia tarnyba, su tarnybos vadovais. TEO leidžia bendrauti griežtai tik per vieną klientų aptarnavimo telefoną 1817. Tai absurdas ! Bet kokia civilizuota LR ar ES įmonė savo tinklalapiuose skelbia savo struktūrą bei visą ar dalinį sąrašą atsakingų darbuotojų kontaktus, su kuriais galima tiesiai susisiekti ir operatyviai gauti informaciją ar išspręsti problemą. Nesuvokiamas uždarumas (slaptumas) nuo klientų. Paslaugos tiekėjas (TEO) turi visus duomenis apie paslaugos pirkėją, tuo tarpu paslaugos pirkėjas, mokantis už paslaugą pinigus, apie tiekėją - NIEKO, tik vienintelį 1817 tel. numerį kurį surinkus su tikslu gauti kokią nors informaciją, reikia keletą minučių išklausyti nusibodusią "litaniją", už kurią dar ir susimokėti reikia. Beje, ar ne juoką keliantis tas pokalbių įrašinėjimas vardan paslaugos kokybės užtikrinimo. Manau, kad tai net vartotojų, kaip piliečių teisių pažeidimas, pavz. jeigu aš nenoriu, kad mano pokalbį įrašinėtų, kaip tokiu atveju susisiekti su TEO ?
NA bent jau su telefoniniu ryšiu problemu tikrai nebuna. Su internetu pasitaiko, bet greit issprendziamos
Iš dalies patenkinta
+
-
viskas ok.
NE visada greitas internetas
Patinka
gera kokybe
viskas mane tenkina
Taip, nes interneto ypač kokybė yra gera, o telefoninės paslaugos taip pat tenkina, ryšys labai geras.
Rysys mane tenkina
internetas greitas, netrukineja
Spartus internetas, pigūs skambučiai
Kai nesinaudoji sunku būt nepatenkintam.
l
gera kokybe.
bramgu,
LIUX!
-
Spartus internetas
Geras ryšys
Internetas greitas, nei karto nebuvo jokiu sutrikimu.
Puikus aptarnavimas
Teikia pasiūlymus naujiems planams ir naujoms paslaugoms
Kokybė pakankama.
Gedimai pasitaiko retai.
Televizijoje nėra Viasat Sport Baltik kanalo - didelis trūkumas.
Man per brangu
Teo kokybe mane tenkina vidutiniskai
Internetas greitas ir nenutrūksta ryšys
Pakankama interneto kokybė, geras telefoninis ryšys.
Be problemų galima pakeisti fiksuoto ryšio telefono numerį.
Neblogas internetas Zebra, palyginus su kitais tiekėjais
letas internetas 0,25 MB , o kaina auksta.
Esu patenkinta, viskas puikiai veikia.
Visada viskas gerai.
Viską tvarko ir prižiūri viena įmonė
beveik nebūna trikdžių
Greitas internetas
bet ne visada.
gera paslaugų kokybė
Paslaugų įkainiai neatitinka kokybės. Interneto ryšys nėra stabilus. Pasiskambinus į gedimų centrą tenka nemažai palaukti, kol prabyla gyvas žmogus.
Gera kokybė, per naudojimosi laiką nebuvo sutrikimų.