Telekomunikacijų paslaugų reklamos poveikis vartotojų elgsenai

Anketa sienkiama išsiaiškinti, kokį poveikį vartotojų aktyvumui turi telekomunikacijų paslaugų tiekėjų reklama.Kokia skatina pasinaudoti paslauga, o kokia - atgraso.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kuriuo telekomunikacijos operatoriumi ar jo paslauga naudojatės?

Kas jums svarbiausia pasirenkant operatorių ar jo paslaugą?

Kokios rūšies telekomunikacijos paslaugų reklamos dažniausiai patraukia jūsų dėmesį?

Kokios rūšies reklamos dažniausiai skatina jus pasinaudoti siūloma paslauga?

Kokios telekomunikacijos paslaugų reklamų savybės labiausiai atkreipia jūsų dėmesį?

Labiausiai erzinančios telekomunikacijos paslaugų reklamų savybės:

Ko jūs tikitės iš telekomunikacijos paslaugų reklamos?

Kurio operatoriaus ar jo paslaugų reklamos jums patinka?

Kodėl?

Kurio operatoriaus ar jo paslaugų reklamos jums nepatinka?

Kodėl?

Ar patikusi telekomunikacijos paslaugų reklama skatina jus pasinaudoti reklamoje siūloma paslauga?

Kokių tolimesnių veiksmų imatės reklamai paskatinus jus pasinaudoti siūloma paslauga?

Ar dalijatės paslaugos vartojimo metu įgyta patirtimi su aplinkiniais?

Koks jūsų požiūris į telekomunikacijos paslaugų reklamos kiekį Lietuvoje?

Kaip vertinate telekomunikacijos paslaugų reklamos kokybę Lietuvoje?

Jūsų amžius: