Telekomunikacijų paslaugų reklamos poveikis vartotojų elgsenai
Anketa sienkiama išsiaiškinti,
kokį poveikį vartotojų
aktyvumui turi
telekomunikacijų paslaugų
tiekėjų reklama.Kokia skatina
pasinaudoti paslauga, o kokia
- atgraso.
Kuriuo telekomunikacijos operatoriumi ar jo paslauga naudojatės?
Kas jums svarbiausia pasirenkant operatorių ar jo paslaugą?
Kokios rūšies telekomunikacijos paslaugų reklamos dažniausiai patraukia jūsų dėmesį?
Kokios rūšies reklamos dažniausiai skatina jus pasinaudoti siūloma paslauga?
Kokios telekomunikacijos paslaugų reklamų savybės labiausiai atkreipia jūsų dėmesį?
Labiausiai erzinančios telekomunikacijos paslaugų reklamų savybės:
- KAI REKLAMOJ VAIDINA ZVERYS
- reksmingumas, kartojimasis, kopijavimas
- Idiotiskos, erzinancios, bukos reklamos.
- Nuolatinė "kova" tarp telekomunikacijos paslaugas teikiančių bendrovių
- -
- Ju daznas kartojimas, pasikartojimas. Apskritai darzelio lygio reklamos uzmanymai.. Muses, kartonines leles..
- agresyvumas
- bukumas
- Kai reklamos turinys nelabai susijes su teikiama paslauga.
- Labai ilgos
Ko jūs tikitės iš telekomunikacijos paslaugų reklamos?
Kurio operatoriaus ar jo paslaugų reklamos jums patinka?
Kodėl?
- LINKSMOS
- idomios, nenuobodzios, grazu
- Maziausiai erzina
- Žaismingos, žavios.
- gražu
- Estetiskos, dazniausiai gerai apgalvotos, idejos. Tele 2 humoristines, taciau ne tokios ikyrios ir atgrasios kaip Ezio
- nenuobodzios, originalios, patraukia demesi
- Jose uztenka informacijos ir jos novatoriskos, kartais subtilios, kartais juokingos. Ir svarbiausia, nepersistengta jas kuriant.
- Todel, kad kaina atitinka kokybe
- Neįkyru
Kurio operatoriaus ar jo paslaugų reklamos jums nepatinka?
Kodėl?
- KVAILOS, NESUPRANTAMOS
- nejuokinga
- Idiotiska tiesiog :)
- Erzinančios reklamos.
- Ikyrios, neestetiskos, erzina tas nesugebantis kalbeti azijietis
- Muses, leles, daugiau nei tragiskai vaidinantys "aktoriai"..
- neestetiska.
- nyku
- todel kad nepatinka ju siulomos teikiamos paslaugos
- Per daug įkyrios, kalbančios tik apie pigumą, bet ne apie paslaugos kokybę, reklamoje vaizduojami ešeriai ar vorai, tikrai nesuteikia nei estetinio pagrindo susižavėjimui, nei informacijos...