Technologijų vystymas socialinių paslaugų sektoriuje
Jei Jūsų klientai jau dabar naudoja kokias nors technologijas, išvardinkite jas (jei nenaudoja, palikite šį klausimą neatsakytą).
Nenaudoja.
Telefoną.
Telefonai balsu sakantys skaičius; bendravimas su artimaisiais per kompiuterinę programą Skype (kompiuteriai įstaigos)
Planšete iśmaniosios lentos
Su pagalba
Tik PC ir išmaniuosius telefonus.
Komunikacinės, kompiuterinės technologijos.
vaizdo skambučiai, elektroniniai vertėjai
Funkcinės lovos
Plačetes, telefonus
Funkcines lovos, Įvairūs keltuvai, pagalbos iškvietimo skambutis, per SKYPE bendrauja su artimaisiais.
kompiuteriais, išmanieji telefonai
telefonai
Mobilūs telefonai, kompiteriai (dalis klientų neturi galimybės naudotis kompiuteriu, kaip bendravimo priemone, nes jų gyvenamojoje vietovėje nėra prieigos prie interneto)
SPIS sistema naudojasi.
Kompiuteris
Mob. telefonas
Informacija - asmeninė.
Išmanusis telefonas
nenaudoja
Facebook naudojimas, įvairios informacijos ar laisvalaikio praleidimo renginių atradimas.
kompiuteris
telefonai, plančetės, kompiuteriai
informacinės technologijos
Naudoja kompiuterius bendravimui
Kompiuterius, interaktyvia lenta
Klientų mobilieji telefonai naujoviškesni nei socialinių darbuotojų.
Kompiuteris ir įvairios programėlės, tinklapiai, duomenų valdymo sistemos.
Specialioji technika, vežimėliai, liftai, funkcinės lovos, vibroakustiniai prietaisai.
Telefonus, kai kurie- kompiuterius, bet jų yra mažuma
Kai kurie naudojasi kompiuteriais bei mobiliaisiais telefonais
kompiuterius
Telefonas ir kompiuteris - svarbiausia priemonė. Rašo sms, bendrauja mesangeriu, viberiu.Beveik visi turi po kompiuterį, naršo internete savo poreikiams. Bet be darbuotojo pagalbos dokumentų nesusitvarkytų ir internetu jokių svarbesnių operacijų neatliktų.