Tarptautinių ISO 90001:2000 standartų įvedimo Lietuvos 4 - 5 žvaigždučių viešbučiuose galimybės

Esu Jurgita Gečytė, 4 kurso turizmo ir sporto vadybos studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti, kodėl Lietuvos viešbučiai nesidiegia tarptautinių kokybės vadybos pripažintų ISO standartų. Labai norėčiau jūsų paprašyti skirti kelias minutes atsakyti į pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai bus panaudoti mano diplominio darbo tyrimui, o asmeniniai duomenys niekur neatsispindės. Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Kelių žvaigždučių yra Jūsų viešbutis?

Kuriais metais pradėjo veiklą Jūsų viešbutis?

  1. 2004
  2. 1999
  3. 2003
  4. 1995
  5. 2005
  6. 2006
  7. 1994
  8. 2006
  9. 2003
  10. 2003
…Daugiau…

Ar domitės paslaugų kokybės užtikrinimo metodais, sistemomis?

Ar žinote, kas yra ISO standartai?

Jeigu nežinote, ar norėtumėte sužinoti?

Ar Jūsų viešbutis yra įsidiegęs ISO 9001:2000 standartą?

Ar kada nors planavote, svarstėte galimybę įsidiegti šį standartą?

Ar planuojate ateityje juos įsidiegti?

Jeigu ne, kodėl Jūsų viešbutis neplanuoja įsidiegti (galimi keli variantai)

Jeigu pasirinkote atsakymą "Kita", pakomentuokite.

  1. Mes diegiame savo imones veiklos standartus,t.y darome praktiskai, ta pati darba,tik neturesime ISO sertifikato.
  2. Yra jau sukurti standartai viesbuciu veiklai, kadangi viesbutis priklauso tarptautiniam tinklui
  3. Musu viesbutis priklauso Diziausiam Skandinavijoje ir vienam didziausiu Europoje viesbuciu tinklui Scandic Hotels kuris valdo siuo metu 143 viesbucius. Musu tinklas pats yra nustates aibe kokybes standartu kuriu visi musu viesbuciai privalo laikytis. Musu klientai mus labiau pripazista ne pagal ISO standartus, bet pagal kelis desimtmecius susiformavusius vietinius Scandic kokybes standartus.

Kokios priežastys skatintų Jūsų viešbutį įsidiegti ISO standartus?

Kaip manote, kokia nauda viešbučiui, įsidiegusiam ISO 9001:2000 standartą? (galimi keli variantai)

Kurios viešbučio veiklos negali būti standartizuojamos?

Jeigu pasirinkote atsakymą "Kita", pakomentuokite.

  1. Visos gali buti
  2. Visos viesbucio paslaugos gali buti standartizuojamos iki tam tikro lygio
  3. Tvarkos palaikymas viesbucio patalpose, kambariuose. Restorano paslaugu pagerinimas.
  4. Visas proceduras galima standartizuoti.

Ar žinote, kokie Lietuvoje viešbučiai įsidiegę ISO 9001:2000 standartą?

Jeigu taip, įvardinkite:

  1. "Kaunas"
  2. "Kaunas" Kaune
  3. Radisson
  4. Ex. Baltpark
  5. kaunas

Ar yra Jūsų viešbutyje įdiegti kokie nors kokybę užtikrinantys standartai/sistemos?

Jei taip, įvardinkite:

  1. Pareigybines instrukcijos Darbu perdavimas-priemimas Kasmenesiniai visu darbuotoju susirinkimai
  2. Best Western tinklo
  3. Pasauliniai tinklo standartai
  4. Imones vidaus taisykles, pareigybines instrukcijos, savikontroles sistema
  5. kuriami imones veiklos standartus
  6. Yra ivarios sistemos
  7. Konfidencialu
  8. Vidiniai aptarnavimo standartai
  9. Kaip jau minejau anskciau, yra visas sarasas standartu, kuriu visi musu viesbuciai privalo laikytis. Pas mus yra altiekamas vidinis kokybes auditas, kurio pasekoje ir yra sprendziama kaip siu standartu laikomasi.
  10. Turime vidinius standartus
…Daugiau…

Kaip Jūsų viešbutis tiria klientų poreikius ir jų pasitenkinimą paslaugų kokybe?

Jeigu Jus domina tyrimo rezultatai, parašykite savo elektroninį paštą ir jie Jums bus atsiųsti.

  1. [email protected]
  2. [email protected]
  3. [email protected]
  4. [email protected]
  5. [email protected]
  6. [email protected]
  7. [email protected]
  8. [email protected]
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą