Tarptautinių ISO 90001:2000 standartų įvedimo Lietuvos 4 - 5 žvaigždučių viešbučiuose galimybės
Esu Jurgita Gečytė, 4 kurso
turizmo ir sporto vadybos
studentė. Šiuo metu atlieku
tyrimą, kuriuo siekiu
išsiaiškinti, kodėl Lietuvos
viešbučiai nesidiegia
tarptautinių kokybės vadybos
pripažintų ISO standartų.
Labai norėčiau jūsų
paprašyti skirti kelias
minutes atsakyti į pateiktus
klausimus. Jūsų atsakymai
bus
panaudoti mano diplominio
darbo tyrimui, o asmeniniai
duomenys niekur
neatsispindės. Iš anksto
dėkoju už atsakymus.
Kelių žvaigždučių yra Jūsų viešbutis?
Kuriais metais pradėjo veiklą Jūsų viešbutis?
- 2004
- 1999
- 2003
- 1995
- 2005
- 2006
- 1994
- 2006
- 2003
- 2003
Ar domitės paslaugų kokybės užtikrinimo metodais, sistemomis?
Ar žinote, kas yra ISO standartai?
Jeigu nežinote, ar norėtumėte sužinoti?
Ar Jūsų viešbutis yra įsidiegęs ISO 9001:2000 standartą?
Ar kada nors planavote, svarstėte galimybę įsidiegti šį standartą?
Ar planuojate ateityje juos įsidiegti?
Jeigu ne, kodėl Jūsų viešbutis neplanuoja įsidiegti (galimi keli variantai)
Jeigu pasirinkote atsakymą "Kita", pakomentuokite.
- Mes diegiame savo imones veiklos standartus,t.y darome praktiskai, ta pati darba,tik neturesime ISO sertifikato.
- Yra jau sukurti standartai viesbuciu veiklai, kadangi viesbutis priklauso tarptautiniam tinklui
- Musu viesbutis priklauso Diziausiam Skandinavijoje ir vienam didziausiu Europoje viesbuciu tinklui Scandic Hotels kuris valdo siuo metu 143 viesbucius. Musu tinklas pats yra nustates aibe kokybes standartu kuriu visi musu viesbuciai privalo laikytis. Musu klientai mus labiau pripazista ne pagal ISO standartus, bet pagal kelis desimtmecius susiformavusius vietinius Scandic kokybes standartus.
Kokios priežastys skatintų Jūsų viešbutį įsidiegti ISO standartus?
Kaip manote, kokia nauda viešbučiui, įsidiegusiam ISO 9001:2000 standartą? (galimi keli variantai)
Kurios viešbučio veiklos negali būti standartizuojamos?
Jeigu pasirinkote atsakymą "Kita", pakomentuokite.
- Visos gali buti
- Visos viesbucio paslaugos gali buti standartizuojamos iki tam tikro lygio
- Tvarkos palaikymas viesbucio patalpose, kambariuose. Restorano paslaugu pagerinimas.
- Visas proceduras galima standartizuoti.
Ar žinote, kokie Lietuvoje viešbučiai įsidiegę ISO 9001:2000 standartą?
Jeigu taip, įvardinkite:
- "Kaunas"
- "Kaunas" Kaune
- Radisson
- Ex. Baltpark
- kaunas
Ar yra Jūsų viešbutyje įdiegti kokie nors kokybę užtikrinantys standartai/sistemos?
Jei taip, įvardinkite:
- Pareigybines instrukcijos Darbu perdavimas-priemimas Kasmenesiniai visu darbuotoju susirinkimai
- Best Western tinklo
- Pasauliniai tinklo standartai
- Imones vidaus taisykles, pareigybines instrukcijos, savikontroles sistema
- kuriami imones veiklos standartus
- Yra ivarios sistemos
- Konfidencialu
- Vidiniai aptarnavimo standartai
- Kaip jau minejau anskciau, yra visas sarasas standartu, kuriu visi musu viesbuciai privalo laikytis. Pas mus yra altiekamas vidinis kokybes auditas, kurio pasekoje ir yra sprendziama kaip siu standartu laikomasi.
- Turime vidinius standartus