Tarptautinio marketingo galimybės ir jų realizavimas internete (vartotojams)

Šios anketos duomenys bus panaudoti studentų (VU) tiriamajame darbe. Tyrimo tikslas – nustatyti kaip verslo subjektai realizuoja tarptautinio marketingo galimybes Internete. Tyrimo rezultatai bus naudojami tik apibendrinti. Ačiū už bendradarbiavimą!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar dažnai naudojatės internetu?

2. Kokias marketingo internete formas dažniausiai pastebite ir naudojatės?

3. Kokiu dar būdu naudojate internetą?

4. Kurios marketingo internete formos pasirenkant produktą, paslaugą, įmonę Jus įtakoja labiausiai?

5. Kitos marketingo internete formos, kurios labiausiai įtakoja Jūsų pasirinkimą?

6. Kokiu būdu interneto pagalba dažniausiai sužinote apie užsienio įmonių prekes, paslaugas?

7. Kiti būdai, kurių pagalba internete dažniausiai sužinote apie užsienio įmonių prekes, paslaugas?

8. Kam teikiate pirmenybę pasirinkdami produktą ar paslaugą interneto pagalba?

9. Jūsų amžius:

10. Jūsų išsilavinimas: