Tarptautinio marketingo galimybės ir jų realizavimas internete (vartotojams)
Šios anketos duomenys bus
panaudoti studentų (VU)
tiriamajame darbe. Tyrimo
tikslas – nustatyti kaip
verslo subjektai realizuoja
tarptautinio marketingo
galimybes Internete. Tyrimo
rezultatai bus naudojami tik
apibendrinti. Ačiū už
bendradarbiavimą!
1. Ar dažnai naudojatės internetu?
2. Kokias marketingo internete formas dažniausiai pastebite ir naudojatės?
3. Kokiu dar būdu naudojate internetą?
- Wonderful explaantoin of facts available here.
- zaidimai
- skaitau ir moderuoju foruma
- rss naudojuosi
- bendrauti su draugais ir kursiokais - googlegroups. klausyti radijos last.fm, siurbti filmus ir muzika, skaityti tarptautines naujienas.
- Telekomunikacijoms
- neaiškus klausimas
- siunčiuosi muziką, filmus ir pan. P2P, naudojuosi el.paštą
- Darbui su duomenų baze.
- skype
4. Kurios marketingo internete formos pasirenkant produktą, paslaugą, įmonę Jus įtakoja labiausiai?
5. Kitos marketingo internete formos, kurios labiausiai įtakoja Jūsų pasirinkimą?
- Wonderful explaantoin of facts available here.
- vartotoju atsiliepimai forumuose
- skelbimu tinklapiai
- rekomendacijos, tyrimai, aprašymai.
- neįtakoja
- informacija, randama teminiuose portaluose (artistdirect, wikipedia etc.)
- pvz., kitu vartotoju atsiliepimai ir komentrai apie rupima produkta ar paslauga .
- Forumai, vartotoju atsiliepimai
- asmeninė patirtis ir nuomonė
- Mane reklama sunkiai itakoja. Dazniausiai sprendima darau pagrista, o ne emocini
6. Kokiu būdu interneto pagalba dažniausiai sužinote apie užsienio įmonių prekes, paslaugas?
7. Kiti būdai, kurių pagalba internete dažniausiai sužinote apie užsienio įmonių prekes, paslaugas?
- Wonderful explaantoin of facts available here.
- forumai
- nesidomiu
- ieškau paieškos sistemose. produktų reitingų sistemose.
- -
- informacija, randama teminiuose portaluose (artistdirect, wikipedia etc.)
- Partneriai asmeniškai praneša ar rekomenduoja.