Tarptautinio marketingo galimybės ir jų realizavimas internete

Šios anketos duomenys bus panaudoti studentų (VU) tiriamajame darbe. Tyrimo tikslas – nustatyti kaip verslo subjektai realizuoja tarptautinio marketingo galimybes internete. Tyrimo rezultatai bus naudojami tik apibendrinti. Ačiū už bendradarbiavimą!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų įmonė veiklą vykdo:

Kokias iš nurodytų marketingo priemonių naudoja Jūsų įmonė?

Kokias marketingo internete formas naudoja Jūsų įmonė?

Kokias kitas trečiame klausime nepaminėtas marketingo internete formas naudoja Jūsų įmonė?

Ar esate tyrę įmonės internete naudojamų marketingo formų įtaką įmonės veiklai užsienyje?

Marketingo internete forma, kuri, pagal Jūsų tyrimus, buvo naudingiausia vykdant veiklą užsienyje?

Kaip ši nauda pasireiškė?

Ar Jūsų įmonė ketina naudotis marketingo internete galimybėmis plečiantis į užsienio rinkas?