Tarptautinio marketingo galimybės ir jų realizavimas internete
Šios anketos duomenys bus
panaudoti studentų (VU)
tiriamajame darbe. Tyrimo
tikslas – nustatyti kaip
verslo subjektai realizuoja
tarptautinio marketingo
galimybes internete. Tyrimo
rezultatai bus naudojami tik
apibendrinti. Ačiū už
bendradarbiavimą!
Jūsų įmonė veiklą vykdo:
Kokias iš nurodytų marketingo priemonių naudoja Jūsų įmonė?
Kokias marketingo internete formas naudoja Jūsų įmonė?
Kokias kitas trečiame klausime nepaminėtas marketingo internete formas naudoja Jūsų įmonė?
- gera kaina, kokybiška prekė, geras aptarnavimas. Ztokiu būdu pati įmonė reklamuoja savę. :)
- Kadangi dalyvauja kaip ivairiu renginiu rememja, duomenys apie ja pateikiami ivairiuose portaluose.
- Portalus
- -
- -
- lankstukai, atmintinės, dalinamos ar siunčiamos tiesiogiai klientams
- Reklamos nenaudoja is viso.
- pavyzdziu su produkcija siuntimas
- siuo metu jokiu kitu nepaminetu formu nenaudoja
- informacinius/reklaminius straipsnius
Ar esate tyrę įmonės internete naudojamų marketingo formų įtaką įmonės veiklai užsienyje?
Marketingo internete forma, kuri, pagal Jūsų tyrimus, buvo naudingiausia vykdant veiklą užsienyje?
- reklama elektroniniu paštu
- Imones duomenu publikavimas uzsienio saliu pazangiausiu imoniu savaduose (internetinese svetainese)
- reklaminius skydelius (angl. banner, internetines svetaines, tinklapius.
- Nuorodų apsikeitimo sistemos. Registracija paieškose.
- www
- tinklalapis
- reklama internete
- www
- internetine svetaine ir nuorodos
- Nenaudojom
Kaip ši nauda pasireiškė?
- Buvo gauta daugiausia atsakymu.
- Padeda plesti zinanciuju apie imones darbo sritis rata ir uztikrina tinkama imones vertinima bei nauju klientu pritraukima.
- Suteikia klientams informacija apie veiklą bei naujus produktus.
- padidėjusiu lankytoju srautu.
- susipažinimu su įmone
- geriau reprezentavome save, atsirado naujų klientų, partnerių
- atsirado daugiau klientu
- lankytoju skaicius
- klientai suzinojo apie musu buvima ir teikiamas paslaugas ir kreipesi