Šūdmala. Tyrimas apie socialinių tinklų vartotojų gebėjimą atpažinti ir naudoti šūdmalą
👋🏻 Sveiki! Ačiū, kad užsukote į šį tyrimą.
Esu Barbora Šmuilytė, Vilniaus Gedimino Technikos universiteto (Vilnius Tech) Kūrybinių industrijų bakalauro studijų programos studentė. Atlieku tyrimą apie vartotojų gebėjimą atpažinti ir naudoti šūdmalą socialinių medijų kontekste.
Šioje apklausoje bus naudojamos dvi pagrindinės sąvokos – šūdmala ir socialinės medijos.
Šūdmala (angl. „bullshit“)– tai klaidinantis komunikacijos reiškinys, kai sąmoningai nepaisoma tiesa su ketinimu įtikinti ar manipuliuoti auditoriją.
Socialinės medijos – programinės įrangos ir žiniatinklio įrankių rinkinys, padedantis naudotojams bendrauti internete, dalyintis turiniu ir kurti asmeninį pažinčių tinklą.
Tyrimo tikslas – surinkti duomenis apie socialinių medijų vartotojų gebėjimus atpažinti ir naudoti šūdmalą.
Apklausa yra anoniminė, rezultatai bus naudojami tik akademiniais tikslais, viešai nepublikuojami. Atlikti apklausą trunka apie 10–15 minučių, o klausimynas sudarytas iš 19 uždarų klausimų.
Anketoje nėra teisingų ar neteisingų atsakymų, todėl pasirinkite Jums priimtiniausią variantą.
Jūsų dalyvavimas tyrime yra savanoriškas ir priklauso tik nuo Jūsų asmeninio apsisprendimo. Jeigu Jūs sutiksite dalyvauti tyrime, galėsite bet kuriuo metu persigalvoti ir nutraukti dalyvavimą, nepateikdami atsisakymo priežasties.
Iškilus klausimams, kreipkitės el. paštu – [email protected]