Jeigu atsakėte ne, tai kokių darbo įrankių/priemonių Jums trūksta dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniais?
Reikalingas kabinetas. Mokykla neperka priemonių, viską reikia pirkti už savo pinigus.
Mokymo priemonių trūkumas. Kabineto neturėjimas/pastovios darbo vietos neturėjimas.
IKT, magnetinės lentos, raidyno
man dar truksta: plautuvo kabinete, spausdintuvo, projektoriaus, garso ir vaizdo įrašo priemonių.
Didelis specialiųjų poreikių mokinių skaičius įtakoja didelį darbų kiekį, todėl visada jaučiu laiko trūkumą konsultuojant mokytojus, mokinius, tėvus, tvarkant dokumentaciją ir kt.
Neturime specialiųjų vadovėlių pradinių bei bendrojo ugdymo klasių mokiniams. Mokiniai noriai dirbtų su pritaikomais ar individualizuojamais mokomojo dalyko pratybomis, tačiau jų neturime, jie nesutampa su klasėje mokomu dalyku, tema, tėvai dažnai neįgali (dėl finansinių problemų) nupirkti savo vaikams pratybų sąsiuvinių.