SPECIALIŲJŲ PEDAGOGŲ APKLAUSOS ANKETA

 Gerbiamieji pagalbos mokiniui Specialistai!

Maloniai prašome užpildyti šią anketą, kuria siekiama išsiaiškinti pagalbos mokiniui specialistų darbo sunkumus, sąlygas, jų ypatumus ir darbo kokybę dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniais. Anketa yra anoniminė (duomenys bus panauduoti tik rašant magistro darbą). Pasirinktą atsakymą pasižymekite.

 

Kilus klausimams, rašykite: ana.maria.belias@gmail.com

Vilniaus universitetas, Socialinio darbo katedra

 

 

IŠ ANKSTO NUOŠIRDŽIAI DĖKOJU JUMS

UŽ SUTEIKTĄ INFORMACIJĄ IR VERTINGA PAGALBĄ!

 

SPECIALIŲJŲ PEDAGOGŲ APKLAUSOS ANKETA

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Jūsų kvalifikacija

Jūsų išsilavinimas

Jūs esate

Kitas variantas

  1. Logopedė - cpec. pedagogė
  2. logopedas, spec.pedagogas
  3. socialinis pedagogas/ logopedas
  4. Logopedas - spec. pedagogas
  5. logopedas, spec. pedagogas
  6. Logopedas-spec. pedagogas

Jūsų darbo su SUP mokiniais stažas

Jūsų darbo krūvis

Kitas variantas

  1. 0,3 etato
  2. 1 et socialinio pedagogo/ 0,5 et logopedo
  3. 0,75
  4. 0,75

Mokyklos dydis

Dažniausiai dirbate

Kitas variantas

  1. kaip logopedas dirbu kabinete, o kaip socialinis pedagogas dirbu visoje mokykloje
  2. klasėje arba specialiojo ugdymo kabinete

Ar gyvenimo kokybė (individo vaidmens gyvenime suvokimas, atsižvelgiant į kultūrines, vertybines gyvenamojo meto sistemas bei į asmeninius tikslus, viltis, gyvenimo bei elgesio normas bei interesus, kurie priklauso nuo fizinės sveikatos, psichologinės būsenos, nepriklausomybės laipsnio, socialinių santykių, aplinkos faktorių bei asmeninių įsitikinimų) turi įtakos specialiojo pedagogo darbo efektyvumui?

Ar vidinė darna (asmens sugebėjimą suvokti jį supantį pasaulį kaip suprantamą, valdomą ir prasmingą) turi įtakos specialiojo pedagogo darbo efektyvumui?

Ar patiriate stresą darbę?

Su kokiais sunkumais susiduriate specialiojo pedagogo darbe? (kiekvienam teiginiui parinkite Jums tinkamą atsakymą ir jį pažymėkite)

Ar esate patenkinti savo darbo sąlygomis?

Jeigu atsakėte taip, tai išvardinkite darbo priemones ir įrankius, kuriuos turite ir naudojate savo darbe?

  1. Turiu pakankamai įvairių metodinių priemonių: vaizdines metodines priemones, kompiuterines programas, padedančias įsisavinti medžiagą. Kuriu savo metodines priemones kartu su savo ugdytiniais.
  2. Didaktines, vaizdines ir kitas priemones
  3. Turiu jaukų, erdvų kabinetą.Turiu savo lėšomis įsigytą seną kompiuterį. Jau turiu leidimą įsigyti magnetofoną. Priemonių reikėtų daugiau, bet kiti ir tiek neturi. Kai ką pasigaminu, bet ir tai susiduriu su lėšų stygiumi, nes reikia savo lėšas naudoti arba ieškoti sponsorių.
  4. Baldai, logopediniai zaidimai, knygos, grozine literatura, zaislai
  5. Turiu atskirą kabinetą su kompiuteriu ir internetu. Galiu netrukdoma vesti pratybas. Priemonių turiu pakankamai, kad galėčiau kokybiškai ugdyti vaikus. Jeigu ko ir trūksta, tai viską galime kompensuoti kūrybiškumo dėka.
  6. turiu puikiai įrengtą logopedinį kabinetą.
  7. vaizd.priemones, metod.literatura, cd.ir dvd. diskai, kompiuteriniai mokomieji zaidimai.
  8. Turiu erdvų, šviesų kabinetą , kompiuterį, relaksacijos kampelį. Priemonių gal kiek ir mažoka, tenka gamintis savo lėšomis.
  9. Dirbu naujai įrengtame kabinete. Dalyvaudama projektuose, mokykla gauna vis nauju vadoveliu, padedancu ugdyti spec poreikiu mokinius. Pati stengiuosi gaminti priemones.
  10. Turiu viskuo aprupinta logopedo kabineta
…Daugiau…

Jeigu atsakėte ne, tai kokių darbo įrankių/priemonių Jums trūksta dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniais?

  1. Reikalingas kabinetas. Mokykla neperka priemonių, viską reikia pirkti už savo pinigus.
  2. Mokymo priemonių trūkumas. Kabineto neturėjimas/pastovios darbo vietos neturėjimas.
  3. IKT, magnetinės lentos, raidyno
  4. man dar truksta: plautuvo kabinete, spausdintuvo, projektoriaus, garso ir vaizdo įrašo priemonių.
  5. Didelis specialiųjų poreikių mokinių skaičius įtakoja didelį darbų kiekį, todėl visada jaučiu laiko trūkumą konsultuojant mokytojus, mokinius, tėvus, tvarkant dokumentaciją ir kt.
  6. Neturiu kompiuterio, spausdintuvo, magnetofono. Trūksta metodinių priemonių.
  7. trūksta interneto
  8. Neturime specialiųjų vadovėlių pradinių bei bendrojo ugdymo klasių mokiniams. Mokiniai noriai dirbtų su pritaikomais ar individualizuojamais mokomojo dalyko pratybomis, tačiau jų neturime, jie nesutampa su klasėje mokomu dalyku, tema, tėvai dažnai neįgali (dėl finansinių problemų) nupirkti savo vaikams pratybų sąsiuvinių.

Kas dažniausiai lemia Jūsų darbo sėkmę? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kitas variantas

  1. Pasirinkau specialiojo pedagogo specialybę dėl to, kad norėjau ir vis dar noriu teikti pagalbą tiems, kurie jos nori, prašo arba tiesiog, kuriems jos reikia. Renkantis specialybe jau žinojau, kad dirbsiu šį darbą.

Kas trukdo pasiekti geresnius darbo rezultatus? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kitas variantas

  1. Dažnai tenka susidurti su priešingai nusistačiusiais mokytojais ir tėvais, kurie kartais klysta ir kuriems sudėtinga prisipažinti, kad jiems reikia pagalbos suvokti ką jie gali padaryti kitaip, kad jų vaikams, mokiniams būtų gera būti mokykloje.
  2. vaiko ir tėvų motivacijos stoka
  3. Didelis darbo krūvis
  4. Dažnai tenka kalbėtis su mokytojais apie SUPM. Ne visada pavyksta susitarti SUPM naudai. Tenka kreiptis pagalbos pas administraciją arba kviestis mokytojus į Vaiko gerovės komisijos posėdį arba bendrai kalbėtis ir priimti sprendimus Mokytojų tarybos posėdžių metu.
  5. Tėvų nebendradarbiavimas, nesidomėjimas vaiko problemomis ir jų pasiekimais

Kas Jus skatina profesiniam augimui? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kitas variantas

  1. Veikiantis metodinis būrelis mane dar labiau užnorino darbui su specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniais, nes jo pirmininkė Ana ir jos administrujama internetinė svetainė www.laimingasvaikas.jimdo.com yra tuo varikliu, kuris mane skatina nesustoti, tęsti pradėtus darbus. Būrelio pirmininkė geba palaikyti geras idėjas, nekritikuoja ir nuolat skatina įvairioms prasmingoms veikloms.

Kaip Jus skatina profesiniam augimui? (Galimi keli atsakymų variantai)

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą