Žinių apie vaikų, turinčių specifinių mokymo(si) negalių, psichologiją, ugdymo individualizavimą Žinių apie mokinių sensorikos (regos ir klausos) sutrikimus; mokymosi specifiką Esminių žinių apie mokinių protinės raidos sutrikimus ir mokymosi specifiką Žinių apie ugdymo procesą, integruotą ir inkliuzinį ugdymą Žinių apie mokymo principus, formas, metodus Žinių apie auklėjimo uždavinius, principus, auklėjimo metodus, auklėtojo darbą Žinių apie vaidybinę raišką,kalbos technikas ir intonaciją,kūrinio analizę, vaiko vaidybos lavinimą Žinių apie technologijų mokymą Esminių dailės teorijos (tautodailės ir vaizduojamojo meno) žinių; SP mokinių dailinės raiškos žinių Skaitymo mokymo ir literatūrinio ugdymo žinių (uždaviniai, formos, metodai, tekstų skaitymas) Žinių apie lietuvių kalbos mokymo tikslus, vertybines ir didaktines nuostatas, turinį Žinių apie skaitymo ir rašymo psichofiziologiją, mokymo metodus, mokymo individualizavimą Žinių apie sutrikusio intelekto mokinių matematikos skyrių mokymą Žinių apie mokymosi negalių turinčių mokinių matematikos mokymą Žinių apie mokymosi negalių turinčių V-X kl.mokinių gamtamokslinį ugdymą: tikslus, turinį, metodus Pasaulio pažinimo mokymo žinių, ugdant mokymosi negalių turinčius vaikus Geografijos dalyko ir geografijos specialiosios didaktikos žinių Istorijos dalyko ir istorijos specialiosios didaktikos žinių Žinių apie kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimus, jų priežastis, klasifikaciją Žinių apie fizinius ir judėjimo sutrikimus, jų charakteristikas; ugdymą ir kompleksinę pagalbą Žinių apie vaikų raidos sutrikimus, klasifikaciją, priežastis, ugdymosi poreikius Žinių apie vaikų SUP vertinimo sistemą, etapus ir reglamentuojančius dokumentus Žinių apie švietimo raidą ir pagrindines ugdymo kryptis (sistemas) pasaulyje Žinių apie autizmo sampratą, raidos ypatumus; paplitimą; priežastis; atpažinimo kriterijus, ugdymą Žinių apie žaidimų poveikį vaiko raidai, normalios ir sutrikusios žaidimų raidos ypatumus Žinių apie M. Montessori ugdymo sistemos principus, specifinę ugdomosios veiklos medžiagą Žinių apie ankstyvosios raidos vertinimą; ankstyvosios pagalbos vaikui ir šeimai sistemas Žinių apie bendradarbiavimą su SUP turinčių vaikų tėvais, santykių kūrimo principus, nuoseklumą
Gebėjimo identifikuoti specifines mokymosi negales rengti pedagogines rekomendacijas pedagogams, tėvams ir ugdytiniams apibūdinti vaiko klausos galimybes, perteikti kurčiajam žodinę informaciją sakytine ir pirštų kalba apibūdinti vaiko regos galimybes, rašyti ir skaityti Brailio raštu identifikuoti protinės raidos sutrikimus ir mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius numatyti specialiąsias pedagoginio poveikio priemones ir formas analizuoti, kritiškai vertinti pedagoginę literatūrą, bendrąjį ir specialųjį ugdymą reglamentuojanči identifikuoti ir spręsti specialiųjų poreikių moksleivių mokymo turinio ir formos parinkimo problema organizuoti moksleivių popamokinius renginius taikyti auklėjimo metodus ir pedagoginio poveikio priemones parengti kūrinio kalbinę partitūrą Raiškiai skaityti poezijos ir prozos kūrinius Vertinti mokinių skaitymą Organizuoti mokinių vaidybinę veiklą individualizuoti technologinio ugdymo turinį Organizuoti mokinių dirbinių parodėles Tvarkyti mokomąją ir metodinę medžiagą mokyti dailės technikų gaminti vaizdines priemones vertinti mokinių dailinę veiklą suteikti pagalbą skaitymo negalių turintiems mokiniams tirti ir vertinti skaitymo įgūdžius, literatūrinių žinių lygį pasirengti lietuvių kalbos pamokoms žemesnėse ir aukštesnėse klasėse ugdyti specialiųjų poreikių vaiko kalbą homogeninėje ir heterogeninėje grupėje modeliuoti mokymo skaityti ir rašyti procesą rengti mokymo priemones rašyti lietuvių kalbos mokymo teminius ir pamokų planus rengti individualizuotas lietuvių kalbos mokymo programas analizuoti ir taikyti specialiąsias ir bendrąsias matematikos mokymo programas, mokant skirtingų sut Sudaryti individualius specialiosios pedagoginės pagalbos planus skirtingų gebėjimų mokiniams bendro planuoti gamtos mokymo kurso medžiagą Rengti gamtamokslinio ugdymo pamokų planus, parinkti mokinių mokymosi galimybes atitinkančią mokomąj parengti gamtamokslinio tyrinėjimo užduotis, atsižvelgiant į specialiuosius ugdymosi poreikius Parengti pasaulio pažinimo teminius ir pamokų planus specialiųjų poreikių mokiniams atrinkti geografijos mokymo turinį SUP mokiniams, planuoti medžiagą parinkti mokymo formas ir metodus; rišliai, aiškiai, vaizdžiai teikti mokomąją medžiagą formuoti SUP mokinių geografinius vaizdinius ir sąvokas analizuoti SUP mokinių geografijos žinių klaidas, parinkti tinkamiausias strategijas klaidoms taisyt nagrinėti, kritiškai vertinti ir interpretuoti istorinę medžiagą, jungti istorijos faktus į prasminę perprasti istoriko darbo metodus ir sunkumus atrinkti istorijos mokymo turinį SUP mokiniams, planuoti mokymo medžiagą, rašyti pamokų planus parinkti istorijos mokymo formas, metodus, vaizdines priemones; logiškai, rišliai, aiškiai, vaizdžia formuoti istorinių reiškinių vaizdinius, sąvokas analizuoti mokinių istorijos žinių klaidas, numatyti tinkamiausias strategijas joms taisyti identifikuoti kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimus, atlikti logopedinį tyrimą, nustatyti ka rengti kalbos ugdymo programas parinkti kalbos ir komunikavimo gebėjimų ugdymo būdus identifikuoti fizinius ir judėjimo sutrikimus; reflektuoti savo emocines reakcijas fizinės negalės situacijoje numatyti pagalbos fiziškai neįgaliam vaikui ir jo šeimai prioritetus ir rengti individualaus ugdymo identifikuoti vaikų raidos ypatingumus (sutrikimus nustatyti vaikų specialiuosius ugdymo(si) poreikius (lygį ir pobūdį) atlikti ugdytinių individualių galių ir sunkumų bei specialiųjų ugdymo(si) poreikių tęstinį įvertini įvertinti teikiamos pedagoginės pagalbos kokybę vertinti pedagogines kryptis ir jų įtaką ugdymo turinio reorganizacijai pastebėti autizmo požymius nustatyti vaikų, pasižyminčių autizmu, kognityvinės veiklos ypatumus sudaryti vaikų elgesio modifikavimo ir ugdymo individualias programas; sukurti struktūruotą aplinką; parinkti komunikacijos ir kalbos ugdymo metodus Gebėjimo identifikuoti žaidimų raidos lygį, ugdyti vaikų žaidimo poreikius, plėtoti jų gebėjimą žaisti, taikyti žaidimą kaip mokymo metodą bendrauti su specialiųjų poreikių vaikais, taikant M. Montessori ugdymo metodus Identifikuoti ankstyvosios vaiko raidos ypatumus, remiantis bendraisiais raidos principais. Numatyti ankstyvosios pagalbos vaikui ir šeimai prioritetus ir parengti rekomendacijas optimaliai pa įvertinti esminius veiksnius, lemiančius vaiko ir šeimos pažeidžiamumą ir atsparumą; tėvų, auginanči atpažinti tėvų tipus ir individualumus, taikant standartizuotas metodikas